måndag 18 november 2013

Nu skall vi planera lite dumheter.


 
Han skriver:
 
Men vilken stressig och kaotisk höst vi båda har haft. Men nu ser vi ljuset i tunneln och hoppas på att det inte är ett mötande tåg vi ser J.

Vi har börjat planera lite för våra sexuella äventyr. Vi gjorde ett försök att ta hem en extrakille, men det klickade inte personkemiskt även om han var en trevlig prick. Det är som sagt mycket som skall klaffa när man tar hem en extratjej eller extrakille.

Jag har mina förhoppningar till helgen. Jag hoppas att vi kan lösa lite praktiska problem så att vi kan ta oss till Sthlm och ha en romantisk eftermiddag med en porrig afton. Kanske får vi hem en extrakille på fredag, men som vanligt är osäkerheten större än att det känns klart att han kommer.

Däremot har vi tackat ja till en rejält kinky fest över nyår. Ett skol-tema med allt vad det innebär av studenter, rektor, lärare, m.fl.

Vi har börjat prata om ”do or don´t”, d.v.s. vad vi har för ramar på denna fest.

Eftersom våra ramar breddades en del när vi var på den eminenta 1700-talsfesten, så är det nog läge att korrigera våra ramar inför denna fest.

Att Prinsessan kommer att få till sin ”skolflicke-look” är det ingen tvenkan om. Hon är född till den rollen. Jag kommer dock att få lite problem med min roll. Skolpojke-looken är liksom inte jag… Inte helt bekväm med den rollen.

Prinsessan har redan införskaffat en kort röd skoluniformskjol… Kanske dags att inviga den i veckan ;-).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar