fredag 10 maj 2013

Nattlekar.

Han skriver:

Jag vaknade mitt i natten av att Prinsessan tvinnade sig i sängen och tryckte gnyende sin söta rumpa mot mig.

Att hon drömde om skönt sex, rådde det inget tviviel om. Hon stönade högt och njöt uppenbart sjukt mycket av vad som hände i drömmen.

Plötsligt föll hon in i djupsömnen igen och snarkade tyst och stilla.

Men nu låg jag bakom henne med ett värkande stånd och världens sötaste rumpa mot min kuk.

Eftersom jag har frikort på att ha sex med Prinsessan när jag vill under tiden hon sover, lät jag min hand smeka hennes skinka. Ett nöjt stön kom från hennes mun. Nästan kattlikt njöt hon av min varma hand som sökte sig in mellan hennes skinkor.

Ett finger placerades lätt mot hennes anal utanpå trosorna. Sakta började hon omedvetet pressa sig mot mitt finger.

Jag hörde hur hon snarkade tyst och stönade lätt om vartannat när jag flyttade troskanten en bit och lät mitt finger sakta pressas in i henne.

Hur lång tid det tog innan hon vaknade, vet jag inte. Men det dröjde inte länge innan jag fått ett hårt tag om hennes nacke och höll fast hennes kropp som tvinnade sig av kåthet.

Jag höll fast henne på mage och slet ner hennes trosor till knäna, vilket jag vet gör henne galet kåt...

Mitt finger knullade hennes anal medan hennes ena hand hade omslutit min kuk. Jag stötte fram och tillbaka i hennes hand medan hon stönade högre och högre.

Plötsligt slutade jag...

Jag vände mig om och med ett leende somnade jag.

Vet ni, det är sjukt sexigt att somna in jmte en kvinna som är så kåt att hon inte kan somna om. Naturligtvis förstod hon att detta ingick i min plan att ha hennes galet kåt inför morgondagen (när vi skall träffa ett super-sexigt-par).

Dock hade hon ingen intention på att ligga sömnlös...

Hon lyckades hitta en gammal vibrator (jag trodde att jag samlat ihop alla). Gick upp och la sig i vardagsrummet, strippade en fjärrkontroll från batterierna och lyckades "släcka en brand med ett glas vatten", som hon uttryckte sig imorse :-).

Så jag anar att Prinsessan kommer att vara galet sugen imorgon kväll ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar