tisdag 12 mars 2013

Att få byta kropp en dag...


Han skriver:

Missuppfatta mig inte. Jag har ingen intention att bli tagen av en annan man eller vara transvestit, men jag måste vara ärlig att säga att jag är nyfiken på hur det känns att ha en kvinnas kropp?

Förmodligen hade jag låst in mig och lekt med mina bröst en halv dag. Jag hade njutit av min kropp och förmodligen hade jag efter detta tillhört topp fem av de bästa älskarna i världen.

Tur att jag inte är kvinna... Jag hade inte hunnit med annat än att smeka mig själv ;-)

Men seriöst. Lika svårt som det är för en kvinna att förstå hur det känns att ha en kuk. Lika svårt är det att förstå hur en kvinnas kön känns. En killes kuk gillar ju (som alla vet) det mesta. Vi gillar att få den dragen, spottad på, sugen, klappad på och kramad. Allt är i princip skönt.

Men inte gillar en kvinna samma behandling...

By the way... Tänk att sitta i underkläder i en fåtölj och kika ner och se samma sak som bilden visar... Vilken lycka ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar