torsdag 20 mars 2014

Sexigt eller fult?

Han skriver:

Prinsessan och jag är liksom inte helt synkroniserade vad som är sexigt och vad som är stilfullt eller fult.

Prinsessan gör det stora misstaget att lyssna mycket på hetrokvinnor och homomän om vad som är sexigt på kvinnor. Dessa två grupper tänder ju inte ens på kvinnor, vilket i min enkla värld rimligen borde diskvalificera dem från titeln av att veta vad som är sexigt på en kvinna.

Jag som hetroman skulle inte försöka ge mig på att klä en annan man sexigt.
Stilfullt, elegant, moderiktigt kanske, men inte sexigt! Däremot anser jag mig kapabel att välja sexiga outfits till min vackra Prinsessa.

Så därför tänkte jag lägga upp lite bilder på Prinsessan med outfits som jag köpt och som hon inte tycker är speciellt sexiga.

Kommentarer uppskattas!

Nedanstående tre bilder är en outfit jag köpte nyss med krokodilmönster (Prinsessan var måttligt entusiastisk)... Halsbandet köpte jag samtidigt... Nice?





Nästa tre bilder är en liknande outfit, men med släta byxor och lite taggigare variant över brösten. Denna outfit fick "med viss tvekan godkänt".




Nästa outfit är en catsuit som Prinsessan är mer än skeptisk till. Jag å andra sidan tycker att den är ganska perfekt ;-)



 
Slutligen kommer några bilder på en mer avklädd variant, som Prinsessan heller inte anser vara speciellt sexig...
 

 
Nästa gång får Prinsessan välja det som hon anser vara sexigt, så får vi se vad ni tycker om det.
 
Kommentarer uppskattas som sagt :-)
 

6 kommentarer:

  1. Prinsessan är verkligen läcker, grattis!! Jag gillar alla kläder dock skulle jag inte föredra trosor som syns under byxorna. Jag gillar kläder där man lätt "kommer åt", kjol med öppna trosor... Egen favorit. Mvh.. Hon45/Han40.

    SvaraRadera
  2. För att en kvinna ska se sexig ut och framförallt känna sig sexig är det viktigt att man trivs med sin outfit.
    Det verkar som om din rockstil krockar med Prinsessans traditonella, klassiska och trygga stil.
    För mig är klädseln ett sätt att uttrycka sig. Beroende på humör, sinnesstämning och tillfälle väljer jag kläder. Att vara och känna sig sexig kommer inifrån och speglas utåt så att även andra finner en sexig.
    Tack för ordet!
    // Sexig bikvinna

    SvaraRadera
  3. Nu tror jag prinsessan passar i vad som helst, hon är så läcker .
    Väntar med spänning på prinsessans outfit favorit.
    Båstad

    SvaraRadera
  4. Efter att följt er blogg kommer jag sluta läsa den pga min irritation över dig mannen.
    Din dubbelmoral och ditt tomma prat om respekt och ömsesidig respekt.
    Det handlar BARA om vad du vill o vad du tycker och inget om kvinnans vilja.
    Och ang outfits som du så gärna vill ha kommentarer om,
    måste jag säga följande.
    En förtryckt och kuvad kvinna utan självrespekt blir aldrig sexig oavsett vad DU vill hon skall ha på sig..

    SvaraRadera
  5. Han skriver:
    Oj vad arg du blev. Jag svarar nog lättast med ett separat inlägg. Se ovan.

    SvaraRadera
  6. Ursexiga kläder tycker jag. Allt ihop är läckert, men har jag oxå en kläd fetish så jag tänder mera på kläder än på den nakna kroppen.

    SvaraRadera