fredag 2 augusti 2013

Inga äventyr


Prinsessan skriver.

Det blir inte alltid som man tänkt sig. Den porriga veckan som faktiskt var fylld av äventyr är snart slut - utan ett endaste litet bus. Märkligt minst sagt. Och tråkigt!

Äventyret som skulle skett i onsdags fick en snöpligt slut. Den oändligt sexiga 1700-tals aftonen blev inställd och en extrakille som har tid och möjlighet att ses verkar inte heller helt enkelt att hitta.

Den kille vi träffade sist och som vi båda trivdes bra med är egentligen inte synkad med oss och våra veckor. Hur trist som helst. Jag vill ha en eller flera extrakillar att träffa flera gånger. Jag känner mig mer avslappnad och trygg med en extrakille andra, eller tredje gången vi träffas än den första. Det är inte bara sexigt att testa nya killar. Det är väl inte speciellt konstigt egentligen?

Att leta i panik efter ett par till helgen ger jag inte mycket för. Eftersom vi inte ens klarar av att hitta par med god framförhållning finner jag det osannolikt att vi ska lyckas med bedriften då vi blott har något dygn på oss. Låter jag gnällig och pessimistisk? Då ska jag genast sluta! :-)

Som lille Emil sa till sin Alfred, "du och jag Alfred" får nog jag säga till min Älskling i helgen. "Du och jag hjärtat, du och jag". Det är faktiskt himla bra det med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar