lördag 24 augusti 2013

Att tvinga till orgasm



Han skriver:

Jag tror att jag äger fullständig kontroll över Prinsessans sexualitet. Jag vet exakt vad hon tänder på och vad som får henne att tappa kontrollen fullständigt.

Att ge henne de fantasier som hon fantiserat om under så många år, är ett tecken på trygg och innerlig kärlek.

Häromdagen klädde hon upp sig i en outfit jag köpt till henne. Jag kompletterade den med en gagball och en ögonbindel och la henne på mage och lät min handflata träffa hennes vackra skinka ett par gånger. Hon tvinnade sig som en mask i sängen, men la sig åter lydigt i samma position och väntade förväntansfullt på nästa steg.

Jag hämtade en ridpiska (som Prinsessan önskat sig). Jag lät den glida över hennes kropp under tiden hon andades tungt och upphetsat.

Ljudet av när piskan träffade hennes catsuit lät mer än normalt. Hon kved till lite och svankade upp med sin rumpa mot mig.

Jag vände henne om så att hon låg på rygg med särade ben och tog fram hennes Fairy (som hon alltid har under sin huvudkudde).

Hon försökt protestera men ett par piskrapp tystade hennes försök att prata. Det var kanske lite onödigt, då hennes gagball omöjliggjorde allt tal.

Jag la Fairyn mellan hennes ben och startade den. Hon kved av en smärtblandad lust när vibrationerna träffade hennes fitta. Det var bara ett tunt gummiaktigt tyg mellan vibratorn och hennes nyrakade fitta.

Jag ställde mig vid hennes huvudända och runkade min kuk sakta mot hennes kind och läppar. Hon kämpade med att få ur sin gagball och ge min kuk plats i hennes mun, men innan hon lyckats så skrek hon ut sin orgasm... Det var omöjligt att avgöra om orgasmen var njutningsfull eller en smärtsam upplevelse... Oavsett vad så var hon en nöjd kvinna. Naturligtvis fick jag mitt "tack älskade man för orgasmen, vad kan jag göra för dig?"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar