tisdag 8 januari 2013

Söndagens värdelösa äventyr.

Det är sällan sex blir till punkt och pricka som man tänkt sig. Denna vision gav man upp för många år sedan. Dock brukar sex bli i grova drag som man planerat, om det handlar om rollekar (det är ju själva grejen med rollekar).

Men... I söndags så mynnade alla ansträngningar, planering och förberedelser ut i ett stort fett misslyckande.

Som ni vet så ville jag experimentera med att styra Prinsessan och en extrakille med lappar. Dessa lappar hade jag tillverkat under veckan. Det fanns röda till henne, blå till honom och svarta lappar som bara Prinsessan kunde ta om hon kände för att öka porrighetsnivån ytterligare.

Själva spelet gick ut på att de skulle ta varsin lapp och genomföra detta under max fem minuter innan de tog en ny lapp. Målet var att de skulle bli galet upphetsade och att vi sedan skulle njuta av en kväll på tre med fokus på vad Prinsessan gillar. Rollspelet var med andra ord ett litet porrigt förspel att göra Prinsessan galet kåt.

Jag skulle styra denna lek på distans och tyckte att det kunde vara en spännande lek att pröva... Reglerna var dock mer än tydliga:

INTE KOMMA!
Blir det för jobbigt så kan ni använda er av en eller flera time-outs!
Inget kyssande och kelande!
Inget tjuvkikande på lapparna!
Men ABSOLUT inte komma oavsett vad!!!!

Vad som hände råder det olika uppfattning om, men det som är säkert är att leken tar slut efter 10-15 minuter genom att killen kommer i kondomen....

Vad är detta med singelkillar och för tidig utlösning?

Vi har träffat en del tjejer, killar och par genom åren och det verkar som om det bara är singelkillarna som har problem att hålla tillbaka en orgasm.

Killar i par verkar vara mer mån om att tjejerna skall få sin njutning först, medan singelkillar (de vi träffat iaf) verkar agera som 18 åriga killar som inte tycks kunna känna att orgasmen närmar sig, utan kommer på samma sätt som ett litet barn kissar på sig.

Ålder är i vårt sätt att se det helt irrelevant. En 45-åring är inte mer uthållig än en 25 åring. Det handlar mer om respekt till kvinnan av att vilja ge henne njutning istället för att ha den egoistiska njutningen av att komma fort.

Hur som helst så kom jag in i rummet och möttes av en kraftigt besviken/upprörd/uppgiven/förbannad Prinsessa och en inte alltför skuldtyngd extrakille som försökte sig på en vag förklaring med fler hål i argumenten än en schweizisk ost. Att han försökte täppa till dessa hål med fler hål gjorde inte saken bättre.

Efter en kort stund skickade jag hem honom och vi återgick till det vi gör bäst... Har sex med varandra.

Jag kan naturligtvis inte belasta denna man för att han tyckte att det var sjukt sexigt att ha sex med Prinsessan. Jag kan heller inte belasta honom för att han inte orkade hålla tillbaka sin orgasm längre än 10-15 minuter... Det har ju som sagt hänt oss fler gånger genom åren.

För inte allt för länge sedan så kom en extrakille i kondomen innan vi ens börjat. Det räckte att Prinsessan ställde sig på alla fyra och vickade inbjudande på sin underbart sexiga rumpa för att han skulle komma i kondomen.

Den gemensamma nämnaren mellan alla de killar (får väl kallas män om man passerat 35) som kommer för tidigt är att de kommer helt tyst och att de inte talar om att de kommit...

Jag är själv fyllda 50 och har sex med min Prinsessa några gånger varje vecka. Visst är hon den mest underbara kvinna jag haft sex med. Hon är vacker, sjukt sexig, älskar sex, är "tekniskt" fulländad och är så skön att man inte tror att det är sant. Men jag känner alltid när orgasmen närmar sig...

Det finns tillfällen när Prinsessan tycker att det är oskäligt att hennes man skall vänta en vecka med sex bara för att det är "fel vecka". Då får jag världens mest underbara avsugningar. Jag kan njuta fullt ut av att bara vara rent egoistisk med min njutning. Prinsessan njuter av att ge och jag av att få...

Men i alla andra fall så är varje man mån om att kvinnans njutning är en förutsättning för den egna njutningen. En njutande kvinna skapar en sexig kvinna. En otillfredsställd kvinna ger en asexuell kvinna och en olycklig man...

Årets första äventyr slutade i att extrakillen fick orgasm efter 10-15 minuter, Prinsessan försökte ha sex med en slak kuk i 20 minuter utan att veta att han redan kommit och jag fick inte ut ett skit av detta... Betyg 0 på en tusengradig skala...

Som tur är så finns det extrakillar som vet vad det innebär att vara extrakille. Det finns en kvinna som vi snart hoppas träffa och det finns par som vi verkligen vill träffa så snart vi kan få till allt med barn, jobb och förpliktelser. Så oss går det ingen nöd på.






4 kommentarer:

  1. Synd...
    Tyvärr många singelkillar har inga respekt för kvinnorna..

    SvaraRadera
  2. Var det en ny x-tra kille, eller samma ni haft tidigare?

    SvaraRadera
  3. Hej

    Skrev en lång novell om hur underbar jag tycker er blogg är, men lyckades radera denna innan den publicerades.
    Än en gång, fortsätt skriv !
    Ni har inspirerat mig (och säkert många andra) att faktiskt prata om sexlivet och ens beröra drömmar&fantasier. Själv har jag kommit till insikten att min hustru (som är världens finaste) gärna få tycka att jag har "snuskiga" fantasier. (sex med annan part, partnerbyte och fantasier om henne och två män) Jag skiter vilket. Visst hade det vart kul om hon delade dem.... Och det kanske hon gör, dock tror jag att det är viktigt att det får sjunka in. Jag anser att prinsens inlägg i samband med det ( vad ni beskriver som ett "värdelöst äventyr") kan ge fler av oss en tankeställare
    .

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du gillar bloggen.
      Allt som är okänt är läskigt till att börja med. Jag tyckte att tanken på att gå på swingersklubb första gången var helt skruvat innan jag visste vad det var. Nu älskar jag dessa tillställningar.
      Det viktigaste är att våga stå för vad man gillar och inte gillar och pröva det som inte känns motbjudande. Förhoppningsvis hittar du och din hustru något annat än trekanter som ni har ett gemensamt intresse att utforska. Kanske är det bdsm, swing, public eller något annat. Vam vet? Men lycka.

      Radera