fredag 4 januari 2013

En nyfiken Prinsessa

Som ni vet så har jag arrangerat en liten situation för Prinsessan och en extrakille.

De kommer att styras av mig via uppgifter som de skall genomföra. Det kommer att bli en situation där jag styr delvis med hjälp av uppgifter, samtidigt som slumpen avgör den verkliga händelsen.

Målet är att de skall bli så upphetsade att de får svårt att genomföra uppgifterna. Det finns dock en regel att de utan undantag inte får komma.

Plågsamt för dem båda, men troligtvis upphetsande för oss alla.

Om Prinsessan nu skulle genomföra detta på ett lydigt sätt mot mig, kommer hon att belönas rikligt med vad hon går igång på när jag kommer tillbaka.

Prinsessans svåraste uppgift så här långt är att hon skall vara mig 100% lydig t.om. söndag. Inte en fråga eller ifrågasättande får göras om detta äventyr. Hon skall med andra ord lyda mig slaviskt.

Igår hade hon en idé av att vi skulle ha sex på morgonen istället för på kvällen. Detta trots att hon tjatat om sex hela dagen.

Det ledde till att jag tog ett hårt tag om hennes nacke och tvingade ner hennes huvud mot min kuk.

Med ett hårt tag om hennes nacke och ett tag om hennes hår njöt jag av hennes underbara mun.

När jag kommit så var Prinsessan så upphetsad att hon ville ha sex :-)?!?!

Naturligtvis hjälpte inte Prinsessans tiggande, argumenterande och hot. Hon fick somna utan sex. Nu har hon och extrakillen orgasmförbud till på söndag, vilket kommer försvåra Prinsessans och extrakillens uppgift.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar