måndag 13 februari 2017

Att lämna och bli lämnad

Efter en helg utan barn har vi kunnat prata öppet om sex och hur vi ser på den relation vi byggt upp under många år.

Våra första trevande steg som swingers när vi hade "sex i samma rum" nära ett annat par är idag långt tillbaka i historien.

Vi har gläntat på dörrar till bdsm och gått från en "söt" liten piska som mer liknade en dammvippa, till att använda dominanslekarna i mer renodlade DS-lekar (dominance - submissive).

Men kanske är det så att de största stegen vi tagit under den senaste tiden är just vår turnon inom att lämna varandra när vi har sex. 

Första gången vi testade detta var på en arrangerad swingersfest. Kvinnorna klädda i 1700-talskläder gick in i ett rum och placerade ett halvt spelkort någonstans under kläderna. Männen (också i 1700-tals kläder) fick utdelat slumpvis den andra halvan av korten. När kvinnorna kom in till rummet ställde de sig i en cirkel på golvet och männen fick leta efter sitt kort på kvinnorna. När man hittade sin halva/kvinna, så tog man med sig kvinnan och "introducerade sig".

Det tog ett tag för mig att hitta mitt kort, så jag fick möjligheten att leta på många kvinnor som skrattande lyfte sina kjolar. En kvinna visade vägen till sitt kort och skrattade lite besviket när det var fel kort och sa att "jag har aldrig haft tur i kortspel".

Under tiden jag letade hade en irländsk man hittat sitt kort på Prinsessan och lagt henne ner i en 1700-tals soffa och försvunnit under hennes vida kjolar med sitt huvud. Uppenbart hade Prinsessan en trivsam introduktion samtidigt som hans österrikiska fru blev hårt påsatt av en man från Holland lite längre bort.

Efter ett tag gav jag upp mitt letande på vackra kvinnokroppar. Jag tittade mig runt och såg att Prinsessan var borta. Kort därefter hittade jag henne tillsammans med en annan kvinna (tror att hon var spanjorska, men vet inte säkert). Hon hade inte fått sitt kort hittat och visade frågande upp sitt hjärter tio.

Prinsessan log med hela ansiktet när jag tog henne i handen och ledde iväg henne till en vacker soffa i en salong för en "introduktion".

Efteråt berättade Prinsessan att hon blivit jättekåt av att följa efter en stund senare och tittat på oss.

Kort efter denna fest fick jag möjlighet att bjuda tillbaka genom att låna ut henne till en extrakille som kom hem till oss på besök. Prinsessan och killen fick en lång stund för sig själva medan jag lämnade dem. När jag kom hem en bra stund senare hörde jag ljuden av dem från sovrummet. Uppenbart njöt de båda... Det var sjukt sexigt.

Efter dessa trevande steg har vi lämnat varandra på fest för att ha sex i olika rum. Det var ett par som var supertrevliga och sexiga. Efter att ha haft sex i samma rum, tog Prinsessan killen i handen och lämnade mig med hans fru att fortsätta. Den sjukt sexiga situationen var att veta att Prinsessan kände friheten att ha sex hur och när hon vill. Samtidigt fick jag och killens fru njuta av varandra till dess att vi båda var mer än nöjda.

När vi kom tillbaka till festen, så låg Prinsessan och killen i en säng centralt placerad i en stor salong. Hans kvinna skrattade när hon såg dem och sa att hon skulle gå och lägga sig. Jag lovade henne att min Prinsessa skulle ta hand om hennes man så att han kom till deras rum tillfredsställd på kvällen. 

Egentligen är det skruvat att se sin älskling ligga i en säng centralt placerad i en stor salong. Upplyst med spotlight och suga av en annan kille bland en stor mängd människor som tittar på. Detta under tiden jag satt och pratade med en annan man tio meter bort över ett glas champagne, som beundrande berömde min kvinna. Alla män som har kvinnor som är riktiga swingers har en enorm stolthet över sina kvinnor.

Plötsligt stönade killen till och kom över Prinsessan som vanan trogen höll upp sina händer i ett gulligt segertecken under tiden hon fortsatte till dess att han var helt nöjd.

I helgen pratade vi om de regler och ramar vi har. Kanske har vi "vuxit ur" våra gamla ramar av att göra allt tillsammans och få allt godkänt i förväg.

Våra nya ramar för Prinsessan är att det inte finns några ramar annat än att hon väljer sin outfit för kvällen själv och att hon använder kondom. I övrigt står det henne fritt att ha sex hur hon vill, med vem hon vill och när hon vill... Bara hon berättar efteråt vad hon gjort.

Vår förhoppning är att hitta ett par som vi känner tillräcklig tillit till för att vi skulle kunna byta kvinnor för en helg... En så skruvat sexig tanke att den måste upplevas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar