måndag 7 oktober 2013

Halleluja!

Prinsessan skriver.

Jag tror nog jag fick mitt livs skönaste orgasm igår kväll? Tack för det Älsklingen! Du slickar som en gud och vet exakt hur du ska ta mig...

Det är lite sorgligt i all lycka att så många inte vågar berätta för varandra ens de mest enkla saker, som exempelvis vilken ställning man föredrar eller hur man vill bli kysst. Allt för många sitter inne på alla svar som deras partner borde få veta.

Älsklingen vet. Jag har berättat och han har varit en mycket god lyssnare. Vidare är han extremt intresserad av att "läsa mig" och gör just det som en "öppen bok". Han registrerar med fascination hur jag reagerar på hans beröring och lägger allt på minnet. För min skull.

För att jag ska få sådana där magiska orgasmer. En sådan jag fick igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar