onsdag 8 maj 2013

Tillit och turn-ons

 
Prinsessan skriver.
 
Trots att vi inte hade speciellt mycket tid på oss i morse innan det var dags att åka till våra jobb, så hann vi ändå med en intressant diskussion. Om tillit.
 
Diskussionen började med att Älsklingen frågade om jag tyckte att brunetten som läste de lokala nyheterna var sexig, diskussionen hamnade givetvis inom området tillit och turn-ons.
 
Sanningen att säga så tycker både jag och Älsklingen att det är helt okej att den andra kikar lite extra mycket på en vacker kvinna och/eller man. (Det sistnämnda är mest mitt område ;-)) Däremot är det inte så att jag attraheras av andra män som av min egen. Jag kan tycka att andra män är attraktiva och sexiga, men vad som tänder vid exempelvis en mmf trekant är mest att det är så vansinnigt kinky och förbjudet att njuta av och med två sexiga män.
 
Älsklingen tycker att kvinnor kan vara både snygga och sexiga, men på samma sätt som jag tänder på att ha sex utanför gängse normer och ramar - så tänder Älsklingen också mer på det förbjudna än på den andra kvinnan - även om också det är en förutsättning för att sex över huvud taget ska vara aktuellt.
 
När vi roar oss med ett annat par och har partnerbyte vore det givetvis helt igenom galet om syftet med bytet vore att "äntligen få ha lite skönt sex". Det är givetvis att hårdra, men ni förstår kanske vad jag vill säga? Vi swingar inte för att vi inte har det bra tillsammans. Vi kan swinga just för att vi har det så bra tillsammans. Jag är övertygad om att 99,99% swingande par runt om i landet är mer än nöjda med det sexliv de har med sin partner och bara "kryddar" det emellanåt med andra människor. Helt och hållet för nöjes skull.
 
Vad jag och Älsklingen finner så sexigt och skönt med partnerbyten är att ha ta ett stort kliv utanför normen och det accepterade. Det är sjukt sexigt att se sin man knulla en annan kvinna, och det är extremt porrigt att knullas av en annan man inför sin man.
 
Det vore förödande om min Älskling plötsligt skulle ligga sked med en annan kvinna och nosa henne i nacken. Att han begraver sitt ansikte mellan hennes lår däremot, det har jag inga som helst problem med.
 
Det är tack vare den enorma tillit jag och Älsklingen känner för varandra som vi faktiskt kan, och vågar låna ut varandra till andra. Vi har sagt det förut, vårt och andras swingande förutsätter ärlighet och transperens. Vi har inga hemligheter för varandra. Jag behöver inte kika över axeln för att förvissa mig om att min man följer våra regler.
 
Det är sexigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar