fredag 3 maj 2013

Dominans...

Han skriver:

Torsdag och solen har satt sina tänder i de små och få snötäcken som envist håller sig fast... Det är vår nu och snart är det sommar... Tiden då jag kan ligga på en badstrand och kika på de små dropparna av vatten som rinner på Prinsessans kropp. Underbart!

Ett år till har gått...

Detta år har vi tagit ett kliv på vår lilla resa. Vi är båda tryggare med vad vi gillar och vad vi inte gillar. Vi har blivit tydligare med vad vi söker och har ändrat vår profil på bc ett antal gånger under resans gång.

Den tydligaste skillnaden mot tidigare är nog att vi börjar hitta vad vi gillar i vår DS-relation. I lördags styrde jag som sagt en erotisk situation med en extrakille som gav oss alla tre en sexig upplevelse. Prinsessan njöt av att vara den rollfigur som hon skulle. En undergiven sexslavinna till mig som jag ägde.

Jag njuter av att vara dominant min Prinsessa. Jag älskar varje cell på denna kvinnas kropp och jag dyrkar allt hon är och står för. Därför kan jag vara dominant...

Alltför många män tror att de är dominanta bara för att de är burdusa eller tar sexuellt. Detta har inget med sexuell dominans att göra. Det handlar bara om egoism, inte om dominans...

Att få förtroendet från sin kvinna att äga henne sexuellt, måste förtjänas. Det finns ingen kvinna som överlåter sin sexualitet till en man som inte har hennes njutning som det primära. Kvinnor är på tok för smarta för att ge bort något värdefullt till en man som inte har en intention att förvalta det väl...

Vi har båda gjort förtroendeinsättningar till varandra under de fem år vi varit ett par. Små, små insättningar av att vara att lita på. Idag vågar vi leka sexuella lekar som vi båda njuter av.

Till vår stora lycka har vi hittat en extrakille som uppskattar att följa instruktioner. En sund och trevlig man som inte har intentionen att bryta det förtroende han fått att vara en liten del i vårt sexliv ibland.

Förhoppningsvis hittar Prinsessan snart en extratjej till oss som också kan förvalta vårt förtroende. Om det sker inom snar framtid eller aldrig, vet vi inte... Men ibland händer det bara.

Den 11:e skall vi träffa ett par som sagt... De verkar trevliga och avslappnade. Deras profil på bc visar ett förälskat par som är både attraktiva och liknar oss åldersmässigt. Att de också är sympatiska gör att vi verkligen längtar till nästa lördag. Trevliga och sympatiska människor tycker vi är sjukt sexigt...

Hotellrummet är bokat och hundvakten är fixad...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar