fredag 3 maj 2013

Ärlighet

Prinsessan skriver.

Jag lever för första gången i en relation där jag känner mig trygg nog att ge mig hän åt njutning fullt ut och vara ärlig med vad jag drömmer, fantiserar och tänder på.

Älsklingen vet att jag drömmer om en lätt dominant, men ack så bestämd bi kvinna med vackra bröst och en stadig strapon. De par vi träffat på klubbar och BC har just ärligheten som gemensam nämnare. Kanske den enda gemensamma nämnaren?

Vi har träffat bilmekaniker, brandmän, undersköterskor, it-tekniker, säljare, chefer, sjökaptener, uppfinnare, dagisfröknar och lärare... Vi har träffat infödda svenskar och vi har träffat inflyttade. Vi har träffat kristna och muslimer. På klubbar finns alla sorter - det är oerhört befriande och stimulerande!

Men som sagt, alla dessa par har vågat välja att vara ärliga mot sin partner i vad de tänder och fantiserar på. De har haft lyckan att ha en open-minded partner som kanske inte tänkt tanken att exempelvis gå på klubb men som valt att prova åtminstone en gång.

Min Älskling, funderade och valde att prova en gång. En gång, blev flera gånger. Sex i samma rum blev till slut partnerbyte. Två har blivit, tre, fyra och fem i samma säng på samma gång. Men alltid med respekt, kommunikation och lyhördhet inför den andras känslor och tankar. Tillsammans.

De killar och tjejer som inte av olika skäl valt att ha ett spännande sexliv med någon annan än sin partner i tron om att han/hon inte är öppen för nya dekadenta förslag - och inte ens vågat fråga är de mest synd om tycker jag.

Jag och Älsklingen bryter ny mark ihop. Vår "resa" binder oss samman, till bådas glädje.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar