söndag 10 mars 2019

Festplanering


Efter ett längre uppehåll, så är vi tillbaka med vår lilla blogg. 

Med tonårsbarn, jobb och framförallt en diskmaskin som gått sönder så finns det inte så mycket tid annat till att försöka hålla näsan ovanför vattenytan – sex har liksom fått bli gemensam onani i sängen tillsammans med ett 2 minuters porrklipp som vi lätt hinner att komma i mål med. 

Men… Nu vore det väl f-n om vi inte skulle kunna återuppta vårt swingersliv som vi båda vill ha det. 

Senaste ”äventyret” vi var iväg på var långt ifrån vad vi hoppades på. Fredagen på CAE var en lam tillställning med människor som för ovanlighetens skull var extremt introverta. Lördagen gav vi upp och gick tillbaka till vårt hotellrum och knullade med varandra för att somna sött – så det finns inte så mycket kul att berätta om senaste besöket på vår favoritklubb. 

Nu har vi dock börjat med det kanske lite osexiga sättet att planera in swingandet i vår gemensamma planering. Vi har med mycket möda och stort besvär hittat två helger med lång framförhållning som skall bli helt fantastiska helger. 



Vi har under flera år pratat om att starta en swingersklubb för swingers som inte bara vill ha sex med varandra i samma rum som andra och/eller sex med ”hjälpande händer”. Dock vet vi att vår tid aldrig skulle räcka till att driva en klubb vecka efter vecka. Kvar finns då att vi arrangerar exklusiva swingersfester med unikt inbjudna swingers. 

Detta är vad vi planerat. Erotiska, exklusiva och fantastiska fester med få antal i en exklusiv miljö… 

Så framöver kommer bloggen att beskriva vår resa från planering till festens genomförande. Naturligtvis blir det mer än så. Våra tankar och andra äventyr fortsätter som vanligt - om än mer frekvent.

1 kommentar:

  1. Hej .
    Jag har har länge varit varit jätte nyfiken på att medverka i en trekant med för mig totalt okända människor eller kanske rentav i en riktig grupp. Men jag har googla lite men vet inte om jag hittar något som känns så seriöst. Så min fråga är om jag skulle kunna få något tips om vart jag ska vända mig? Grymt tacksam för svar.. Mvh Roobin

    SvaraRadera