fredag 13 maj 2016

Vårda kärleken!

Om att tappa bort kärleken...

När vi träffades hade vi båda lämnat relationer bakom oss där vi känt oss tagna för givet. Vi båda är övertygade om att ingen relation gagnas av detta. Att ta varandra för givet är inte bara destruktivt, utan också respektlöst mot sin partner.

Att sluta bry sig om sin hygien, sin kropp, sina kläder och utseende samtidigt som man förväntar sig att ens älskade ändå ska finna en attraktiv är minst sagt en smula naivt och korkat.

Att sluta se sin partner i ögonen och sluta intressera sig för dennes tankar och dagar i stort som smått är en säker väg bort från varandra. Till sist sitter man med en främling vid köksbordet som man inte känner. - Eller ens tycker om längre.

Det är sorgligt att få brev på BC från killar som just fyllt 20 och har flickvän som de är otrogna mot. Till er, unga, vackra män (och kvinnor) med livet framför er vill jag säga: 

"Livet är för kort för att slösas bort på att umgås/leva med någon som inte ger dig vad du behöver och önskar finna hos en partner! Gör slut! Köp ett storpack kondomer och ha världens bästa sommar tillsammans med dina vänner! Grilla, bada, parta och knulla runt - på ett respektfullt vis (som en gentleman) utan att gå bakom någons rygg. Du kommer må så mycket bättre av det!"

Till er mogna män och kvinnor med familj, gemensamma lån, villa, sommarstuga och annat som komplicerar och binder ihop när man egentligen bara vill gå...

Det går att lämna! Man klarar mer än vad man tror! Om en relation är död, om den inte går att laga, om man inte vill laga - är det verkligen värt att stanna kvar? Livet går inte i repris. 

Åter till saken. Nästan. :-)

Jag letar sexiga latex outfits. Min älskling har hittat en "turn-on" vilken stavas: L A T E X - G Ä R N A 
K I N K Y. Jag vill gärna möta honom i detta och gå så långt på kinkyskalan jag vågar. 

Jag njuter av att möta min man, min älskling och ge honom upplevelser han sent ska glömma! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar