onsdag 23 april 2014

"Jag vill bli såld!"

Han skriver:

Igår låg vi i sängen efter att ha haft en kärleksfull stund som renderade i varsin skön orgasm.

Vi låg och småpratade om vad vi vill göra sexuellt framöver.

Prinsessan viskade lite blygt till mig att hon vill "bli såld".

Hon beskrev att hon ville bli utauktionerad som en slavinna och därefter bli knullad av sin attraktiva köpare.

Hon fnissade till lite och gjorde klart för mig att det inte fick vara till ett gäng eller en grupp. Då skulle hon bara bli för rädd och inte kunna njuta av den erotiska situationen.

Men det fick gärna vara ett par eller en kille.

Hon tittade utforskande på mig när jag såg en hel del olika situationer framför mig.

"Vad tänker du på?" frågade hon.

Mina tankar håller på för fullt med att arrangera en situation som Prinsessan sent kommer att glömma. Hur det skall gå till vet jag inte än...

3 kommentarer:

  1. Låter spännande, vad är skillnaden att sälja sig till högst bjudande än till fast pris? Ni fick ju ett erbjudande om "presenter" som ni tyckte var avskyvärt..// Nyfiken

    SvaraRadera
  2. Han skriver:
    Skillnaden mellan att leka rollekar och verklighet är enorm. Bara för att Prinsessan fantiserar om ett rollspel som handlar om att bli "såld", så är det inte samma sak som att hon är en prostituerad som säljer sexuella tjänster till vem som helst för pengar eller saker.
    Så för att förstå skillnaden så måste man kunna skilja fantasi och rollekar från verkligheten.

    SvaraRadera
  3. Onekligen ett spännande och lockande rollspel:-)
    Hälsningar från en av era följare

    SvaraRadera