måndag 6 juli 2015

En underbar lördag på Adam o Eva


Vi kom till Club Adam o Eva i god tid för första gången på länge. Annars brukar vi ta oss lite tid att softa på hotellrummet. Denna gång hade vi inte lyckats hitta ett ledigt rum som inbjöd till längre vistelse på rummet, så av bar det till klubben.
Väl inne så droppade det in par efter par. Vissa var nya och lite nervösa, medan andra kom i grupper om flera par.

Efter ett tag kom ett par som vi skrivit till en del. Vi spenderade en stor del av kvällen med att prata med dessa otroligt trevliga och sympatiska människor. Vi kände båda igen oss i detta par. De var på samma ställe som vi var när vi började vår resa. Kära, förväntansfulla och med en sund attityd över swingandet som var en blandning av nyfikenhet och försiktighet. Allt för att ingen skall bli sårad eller avskräckt.

Det är så spännande att se på swingers. Denna mytbild av att alla swingers är otrogna, knullar med vem som helst och på alla vis är sunkiga, stämmer sällan. Mer än ofta är swingers otroligt förälskade och bär på en hemlighet som de upplever diskret bland andra som har samma öppenhet till sex. I det vanliga livet är de som alla andra med sina olikheter inom normen.

Vi mådde bra av att samtala med paret som satt nära varandra och smekte varandra kärleksfullt på handen eller armen. Att de var ett tryggt par rådde det inga tvivel om. Kanske stannar de vid att bara ha en liten hemlighet av att ha gått på klubb, eller så kanske de är på samma steg som vi om några år. Det är dock fullständigt ointressant. Det som är intressant är den kärlek de hyser för varandra av att våga gå lite utanför ramarna och börja en egen resa med egna regler och ramar som grundar sig i kommunikation. Vart den resan landar kanske de inte vet idag. Men de har packat sina väskor och tar sig dit de vill hand i hand. De kommer att få en fantastisk resa är vi övertygade om.

Vi lämnade det fina paret ifred och gick in i ett av Prinsessans favoritrum. Gynstolen är något som får henne att gå igång (varför är gynstolen sexig för så många kvinnor?)

Väl uppe i stolen njöt vi av och med varandra. För en man på 53, så uppskattas alla ergonomiska tillbehör som gör att man slipper ha sex på sätt som innebär att man måste stretcha i förväg. 

Dock var det lite svårt att hålla koncentrationen uppe när jag kände att det stod människor precis bakom mig. 

Ibland är det sexigt när människor tittar på när man har sex och ibland kan det vara sjukt avtändande. Det beror helt på hur de tittar.

Vid ett tillfälle för några år sedan, stod ett par (hon såg ut som en mat-tant och han såg ut som om att hans bröstkorg hade imploderat) och stirrade in mellan benen på oss från fotändan när Prinsessan red mig. Jag kände deras stirrande blickar mot min pung som om det vara en iskall vind. Dessa stirrande blickar gör att det infinner sig någon form av osäkerhet i mig. Det låter kanske dumt, men jag kände mig naken på en swingersklubb. Det kändes som att de vill krypa in i Prinsessan eller slänga sig över oss som två galna vampyrer som gått på någon form av 5-2 diet. Denna osäkerhet är något som sällan gör att ståndet kan hållas intakt. Så det löser sig självt oftast av att vi tar en liten paus och jag får lite tid att trösta min "lilla guldfisk" med löfte om att det inte finns några hajar i akvariet.

Ibland är människor lite väl närgångna. Exempelvis när vi var på ett klubbesök där vi försökte ta oss bort från människor och spendera lite "egentid". Vi kröp in i ett mörkt rum (som inte är helt svart). Vi la oss mot varandra på sidan och höll om varandra tätt och och småviskade till varandra hur mycket vi älskar och avgudar varandra. Plötsligt kom en man i 50-års åldern krypande mot oss och tänkte pressa sig in mellan oss två omslingrande människor som låg och kelade.

Svaret på min fråga "Vad håller du på med?", blev ett förvånat "Är det inte okej eller?". Vi är båda övertygade om att vårt "NEJ!" inte kunde missuppfattas. Det behövdes liksom ingen vidare förklaring.

Vidare förklaring behövdes på en annan klubb för många år sedan. Prinsessan hade tjejsex med en kvinna (ja, det var ju uppenbart). Kvinnans man och jag stod i det lilla rummet och njöt av bilden av två vackra kvinnor som ohämmat hade sex med varandra på ett sätt som gör att vi män ser ut som klumpiga neandertalare. Få situationer är mer erotiskt vackert. Det blir nästan som att titta på ett konstverk i Louvren. 

Plötsligt kom det in en liten knubbig man och ställde sig framför oss män och började runka vid kvinnornas huvudända. Han såg mer än förvånad ut när han blir ombedd att ställa sig sig i dörröppningen istället (där en hel hop med människor stod respektfullt och tittade).

Två minuter senare var han åter inne i rummet. Kvinnans man bad åter på ett trevligt sätt den lille knubbige mannen lämna rummet.

Efter en stund låg vi alla fyra i dubbelsängen och den lille knubbige herren kom åter in och skulle se/runka på nära håll. Efter att jag varit övertydlig och med lite väl hög röst sagt "Nu får du för i helvete gå härifrån", trippade han iväg på ett sätt som liknade en snattare som blivit påkommen av butiksägaren.

Nåja, dessa händelser hör till undantagen. Oftast är swingers duktiga på att närma sig varandra utan att det blir buffligt och otryggt.

Efter att det glesats ut med människor på klubben, placerade jag åter Prinsessan i gynstolen och gick och hämtade hennes lilla "portabla" vibrator (Jo, hon har en mer stationär vibrator också som går på 220 v). Några minuter senare ekade det på klubben av hennes underbara orgasm.

Vi packade ihop våra saker med ett löfte från Prinsessan om att jag skulle få en underbart skön orgasm hemma.

På väg hemåt genom stan på natten berättade Prinsessan att hon inte hade några trosor på sig och att hon ville ha sex utomhus och drog mig med sig till en liten avsides plats bakom ett hus.

Hon öppnade mina byxor och plockade fram min kuk och ställde sig på knä och lät mig njuta av känslan av att min kvinna verkligen njuter av att ge mig njutning.
Efter en kort stund var vi båda överens om att sannolikheten att vi blir påkomna var för stor och vi gick hem till vårt lilla "kryp-in".

Vi la oss i sängen och jag plockade fram min padda och ville visa Prinsessan något nytt jag kommit fram till att jag tycker är sjukt sexigt. Vi tittade på ett klipp där en undergiven kvinna i heltäckande latex-catsuit blev tagen av två killar samtidigt. Prinsessan och jag pratade lite om den "klädseln" skulle kunna vara något hon skulle känna sig bekväm i. En stund senare pustade vi ut tillfredsställda och lyckliga. Det sista jag hörde innan jag somnade var:

"Vet du om hur mycket jag älskar dig?"    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar