torsdag 9 juli 2015

En fantasi blev verklighet

Prinsessan skriver.

En av mina starkaste fantasier var tidigt att få njuta av en kvinna. Jag förväntade mig att jag skulle älska det och drömde om att få smaka en kvinna. 

En inte allt för vild gissning från min sida är att de flesta män skulle älska att få se sin kvinna njuta av och med en annan hona. Ännu lyckligare skulle de väl bli av att få vara med och leka? Ler stort...

Min första erfarenhet av tjejsex fick jag en av de första gångerna vi var på klubb, Amante strax utanför Göteborg.

Jag glömmer det aldrig. :-) 

Jág och Älsklingen hade dragit oss undan till det "mörka rummet" och njöt för fullt av varandra då ett annat par gläntade på draperiet och frågade om de fick komma in...

De gjorde oss sällskap - fast höll sig till en början en bit ifrån. Till en början. Som sagt. 

Hon var vacker, enormt vacker och hennes man flyttade henne närmre mig, och Älsklingen gjorde samma sak - fast åt motsatt håll tills dess hennes mjuka långa hår hängde över mig och hon närmade sina händer mot mina bröst.

Lyckan och upphetsningen var lika stora då jag mötte henne i en kyss och vågade röra henne mer. Hon njöt av min beröring och jag av hennes mjuka händer över min kropp. Älsklingen och hennes man backade undan och gladde sig åt att se sina kvinnor njuta.

Den natten fick jag SMAKA en kvinna - och jag älskade det! Att slicka en kvinna är ett lika stort äventyr och en lika stor konst som att suga en man. Jag kan inte få nog av det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar