onsdag 9 januari 2013

Väninna eller lögnare?

Visst har jag haft tur som har träffat min kvinna. Hon är inte bara det vackraste jag vet, hon är också det bästa sexet jag haft.

Ibland kryper Prinsessan upp i mitt knä och tindrar med sina vackra ögon mot mig och berättar vilken tur hon haft som träffat mig. Jag ler mot henne och tänker tillbaka hur jag skickade en flört till henne på Match.com för flera år sedan. Vilken tur att jag såg henne även om det var lika långt till henne som om jag flörtat med en kvinna i Berlin.

Men resten har faktiskt inte handlat om tur... Att vi får njuta av det mest erotiska sexet en människa skulle kunna se i sin fantasi, handlar om att vi båda valde att släppa allt försvar mot varandra.

Vi valde båda att vara den vi egentligen är. Jag valde att svara helt ärligt på alla frågor om sex. Prinsessan valde att svara helt ärligt.

Det är så skönt att kunna svara så man tycker istället för att försöka anpassa sina svar till vad man TROR att den andra vill att man skall tycka.

Detta tror jag är viktigt:

Om en kvinna frågar sin man om den silikonbröstade kvinnan med extremt höga klackar och en kjol som mer kan betecknas som ett bälte är sexig, så VET hon att mannen tycker att hon är sexig. Hon kan mycket väl tycka att kvinnan ser ut som en slyna eller vulgär, men anledningen att frågan dyker upp är ett tecken på att hon vet något.

Varför ställer hon då frågan?

Jo, därför hon vill kontrollera om mannen är ärlig...

Vad hade hennes väninnor eller hennes "gay-friend" svarat?

Väninnorna och hennes "gay-friend" hade kallat henne för "trash", hora, slyna eller något annat nedvärderande. Men en hetroman hade sagt "porrig", sexig, hot eller "oh my God"...

Fundera då vilken skara du som man ställer dig till om du säger samma sak som hennes väninnor och "gay-friend" säger.

I samma stund som du ljuger har du gjort dig till väninna eller lögnare!!!

Jag är alltid ärlig mot Prinsessan vad det gäller vad som är sexigt. Detta betyder inte alltid att Prinsessan tycker som jag. Men hon VET vad jag tycker är sexigt.

Prinsessan VET att när jag säger att hon är den vackraste och sexigaste kvinna jag mött, så VET hon att jag talar sanning. Hon VET att jag tycker att Fröken Silvstedt är den näst sexiga kvinnan jag vet, medan hon tycker en helt annan kvinna.

Prinsessan kommer aldrig att behandla mig som hennes väninna, för hon vet att jag är en hetro-man.

Omvänt så vågar Prinsessan säga vem hon tycker är sexig och vad hon går igång på.

Att ha ett sexliv som är magiskt, handlar med andra ord inte om tur. Det handlar om att vi valde att inte ljuga för varandra om det vi inte behövde ljuga om... För första gången i våra liv så säger vi precis vad vi gillar. Då blir orden "jag älskar dig" också mer trovärdiga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar