tisdag 8 januari 2013

Stå för vad du vill!

Här är min önskelista vad det gäller första kvartalet i år....

Vi har kotakt med en underbar kvinna som vi verkligen hoppas träffa. Hon och Prinsessan kommer bra överens och tillsammans kommer det att bli ett äventyr som vi alla tre kommer att njuta av. Jag vet att Prinsessan är mer än sugen på att slingra sin kropp runt denna kvinna och göra det hon är bäst på.

Att styra dessa två kvinnor sexuellt kommer att ge mig den mest underbara njutning en man kan drömma om. Två undergivna kvinnor som njuter av att bli kontrollerade av mig kan knappast bli sexigare.

Vi vill verkligen träffa det underbara par som vi hoppas få till en träff med snart. Vi vet att de finns på riktigt och att vi snart kommer att ses. Vi vet att de är lika trygga med sin kärlek till varandra som vi är med vår... Därför vill vi träffa dem och hitta på dumheter tillsammans.

Jag är fortfarandra skyldig Prinsessan hennes DP (som hon blivit lovad två gånger nu), vilket gör att jag får fixa detta på något sätt tillsammans med någon extrakille ;-)


Visst är livet underbart när man kan omvandla en fantasi till realitet. Det är inte svårare än att följa Nike´s slogan: - Just do it!

Det är lustigt att det finns par som har lättare att belåna sig för resten av sitt liv genom att bygga ett nytt hus tillsammans. De kan fatta beslut som kommer att påverka dem på tusen sätt. Men de vågar inte säga till varandra hur de vill ha sitt sexliv.... Tragiskt.... Lika tragiskt som att det finns par som inte ens vet vad deras respektive EGENTLIGEN tänder på. De vågar inte eller har inte lust att ta reda på det...

Kila iväg och köp ett par Nike-skor till dig och din respektive och få lite inspiration till ett sjukt sexigt 2013. Köp lite massageolja på vägen hem och stanna till och köp lite sexiga leksaker.

Var aldrig rädd att berätta vad du vill... Det värsta som kan hända, är inte på så långa vägar så obehagligt som njutningen kommer att bli om din respektive skulle säga: - Okej!

Tänk om du går hem efter jobbet och tittar din respektive i ögonen och säger exakt vad du vill... Inte tillsammans med klagomål eller sura miner, utan med en kärleksfull blick som strålar av entusiasm.

"Jag vill att du och jag går till en parklubb och har sex jämte andra par!" (eller något annat spännande).

Kanske får du ett "fyyyy vad snuskigt, det skulle jag aldrig kunna tänka mig". Men det finns en sannolikhet att din respektive säger: "Okej!"

Om din respektive skulle säga nej, så kyss din älskling, ge massage och kärlek i överflöd utan tjat om sex... Till dess att den du älskar vill ge dig något tillbaka... När din älskling vill ge dig njutning tillbaka så lovar jag att du kommer att se en sida av din respektive som du inte trodde fanns (Om du aldrig får något tillbaka så har du skaffat dig en egoist. Då skall du börja springa nu och inte vända dig om mer).

Du kommer att se varför du valde att leva just med honom eller henne resten av ditt liv. Din älskling kommer att krypa ur sin rigida puppa och komma ut som den vackraste fjäril du någonsin sett. Du kommer att inse hur lika vi män och kvinnor är vad det gäller vår njutning om det bara infinner sig trygghet, förtroende och respekt.

Jag är kanske galen, men jag har ingen lust att säga det andra vill höra. Jag har ingen lust att ljuga för min älskling och säga att det inte är sexigt med silikonbröst. Jag har ingen lust att smyga för Prinsessan om att jag gillar att titta på porr. Jag har inte något intresse alls av att ljuga för Prinsessan att jag gillar att ha sex med andra kvinnor och samtidigt titta på när hon har sex med andra män och kvinnor. Jag tänker fan inte säga att jag inte gillar att ha två kvinnors kyssande munnar runt min kuk och jag tänker inte säga att det är sexigt med högljudda kvinnor som härmar de sämsta manliga egenskaperna...

Jag vägrar att vara någon jag inte är med den enda människa på jorden som jag måste kunna lita på in till döden...

Alla dessa par som väljer att hitta på ursäkter att inte ha sex med varandra är tragiska. Vem försöker de lura?

"Vi har så mycket att göra med huset att vi inte har tid med sex just nu", är en av de mest tragiska kommentarer jag vet.

Släng upp din kvinna på plankorna (flytta verktygen först) och kyss henne som den första gången ni kysstes. Älska med henne bland plankor och sågspån och kom tillsammans samtidigt som du trycker upp henne mot den nyinköpta dörren som inte är helt fixerad (skit i att den blir lite sned. Det blir ett underbart minne av er kärlek). Detta är att bygga ett hus tillsammans!!!

Visst kanske tidsplanen inte blir som ni tänkt. Den kanske fördröjdes med en dag eller två...

Sluta fråga din kvinna om hon kan tänka sig att ha lite sex typ ikväll efter bingolotto, om hon inte har för mycket att göra typ??? SLUTA FJOLLA!!!

Att älska är åtrå, kärlek och begär... Inte tiggande, planering och ursäktande. Ta din kvinna på samma sätt som du älskar henne! Det går en kvinna på tio som tänder på en man som tigger om planerat sex.

Det är väl inte så konstigt att det finns kvinnor som väljer att låtsas somna framför tv:n framför att låta sin tiggande man krypa på henne och jucka till han kommer under den planerade tiden mellan 22:30 - 22:38 innan hon låtsas stöna till i en fejkad orgasm.

Tryck upp din kvinna mot väggen och kyss henne så som en man kysser den kvinna han åtrår med hela sin kropp och själ. Slit upp hennes blus så att knapparna flyger över golvet (jag lovar att hon skiter i sin blus just nu). Kyss hennes vackra bröst och berätta för henne hur vacker hon är. Få henne att känna sig som den vackraste kvinnan på jorden och hon är din för evigt.

Lyft upp henne (om du inte orkar så behöver ni båda gå på gym ett tag) och bär in henne till sovrummet och slit av henne kläderna.

Beundra din kvinna en stund. Hon kommer att känna sig på samma sätt som sina ögon skvallrar om och ta henne sedan på samma sätt som vi män har tagit våra kvinnor sedan 150.000 år tillbaka i tiden. Väck din kvinnas sexualitet och du kommer att dyrka henne för resten av ditt liv.

Alla genomför sina projekt som de vill. Vill man åka till Thailand, bygga om köket eller något annat, så kan man alltid göra det på två sätt: Med eller utan kärlek & sex!

Jag vill inviga vårt nya kök med Prinsessan naken på diskbänken. Jag gillar när Prinsessan kryper bak i den nya bilen och onanerar för mig så att jag kan titta på henne i bakspegeln. Jag gillar när hon ger mig fjärrkontrollen till ett vibrerande ägg och ler med kåtglansiga ögon när vi går in på bion. Jag älskar när hon skakar i orgasmkramper och biter i kudden för att vara tyst när hennes väninna ligger och försöker sova en bit från oss (Prinsessan brukar iofs inte ens försöka vara tyst). Jag vill att semestern kryddas med sex och jag vill att den grå vardagen lyser upp med ett riktigt porrigt äventyr.

Jag ger för att få och Prinsessan ger för att få... Om någon av oss skulle sluta ge, så är förhållandet dött. "Det som är dött det är dött, och det döda skall begravas" är ett gammalt talesätt.





2 kommentarer: