onsdag 2 januari 2013

En extrakvinna.

En helg skall jag ta med min älskade Prinsessa till en stad inte så längt bort. Vi skall träffa en kvinna som jag tror kommer att passa oss perfekt.

Hon är liksom vi diskret och vill träffa ett par att utforska sex tillsammans med. Hon är i rätt ålder och allt verkar vara perfekt för oss.

Min tanke är att jag tar med Prinsessan till en träff på ett fik. Vi tar en gemensam fika och om vi alla fattar tycke för varandra så tar vi in på ett hotell i närheten och låser om oss.

Prinsessan och denna kvinna får börja sina lekar i sängen under tiden jag sitter i fåtöljen och tittar på. Denna stund älskar jag. Att se hur två kvinnor slingrar sig om varandra och njuter ohämmat. Deras andhämtningar blir tyngre och deras sexiga stön gör att jag snart ger mig in i leken.

Vi kommer att njuta tillsammans på ett sätt som ingen av oss trodde var möjligt...

Nu håller vi tummarna för att denna kvinna "finns på riktigt" och att vi får till en träff så snart som möjligt.

Kram till dig från oss båda :-)

2 kommentarer:

  1. Hon finns på riktigt, var så säker.
    Ett sant äventyr väntar dig där i fåtöljen, sen fram med hårdhanskarna! ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi ser fram emot att träffa dig snart ;-)

      Radera