fredag 4 januari 2013

Svartsjuk?

Jag fick en fråga på BC från en kvinna i ett par om jag inte blir svartsjuk av att Prinsessan har sex med en annan man. Hon skrev att hennes man inte skulle klara av detta utan att bli galen av svartsjuka.

Det jag kan skriva är att det som ger just mig njutning är att dominera och äga min Prinsessa. Jag är hetro och älskar därför bara att ha sex med kvinnor. Med denna kombination har jag egentligen inget ut av en extrakille i sängen. Dock vet jag att Prinsessan njuter av två killar och porrfilmssex.

Själv njuter jag av partnerbyten och två kvinnor samtidigt, vilket Prinsessan med nöje låter mig uppleva när det ges tillfälle.

Naturligtvis är det lättare att arrangera en trekant med en extrakille, eftersom utbudet av killar är mångdubbelt mot singelkvinnor. Samtidigt har vi träffat denna extrakille några gånger nu och är trygga med att han aldrig går utanför sina ramar och regler.

Är det då inte konstigt om jag skulle njuta av en trekant med en extrakvinna och inte klara av att Prinsessan fick en extrakille? Det vore lika konstigt som om vi träffade ett par och att jag fick ha partnerbyte, men inte Prinsessan... Det vore galet.

Vad det gäller rättvisa i antal gånger ställer vi oss över. Om jag skulle få vad jag vill 10 gånger på raken, så kommer inte Prinsessan klaga för det. Om Prinsessan får fler äventyr med en extrakille än jag får med en extrakvinna så är det inget jag bryr mig om.

Det viktigaste är att båda känner att det finns ett intresse att ge den andre vad han eller hon vill uppleva.

Så, nej jag blir inte svartsjuk av att Prinsessan har sex med andra. Lika lite som hon blir svartsjuk av att jag njuter av en annan kvinna.

Vad är det egentligen att bli svartsjuk över?

Jag vet att hon njuter mer av sex med mig än hon kan njuta av andra. Jag vet att hon älskar mig över allt annat och jag känner mig så trygg med henne att det inte finns några tvivel. Detsamma gäller för Prinsessan. Det finns bara en kvinna jag kan älska med och det är Prinsessan. Jag njuter dock av att knulla med andra kvinnor vilket är en helt annan sak.

Först när dessa känslor finns, vågade vi bjuda med andra i sängen. Men det bygger på att vi om och om igen har visat varandra att vår kärlek bygger på mer än sex.

Igår roade vi oss med att titta på tv och peka ut vilka kvinnor vi skulle vilja ha sex med... Vi kom fram till att vi har inte exakt samma smak vad det gäller kvinnor.

1 kommentar:

  1. Ni har nått det stadie i erat förhållande som många inte uppnår, fulltständig trygghet och tillit till varandra. Detta är givetvis inget som man bara får utan det måste jobbas på, förtjänas. Har man uppnått detta stadie litar man på varann så mycket så att man vågar och får testa gränser, utforska och utveckla. Utan en massa misstro och svartsjuka. Svartsjukan handlar ju om osäkerhet. Ni är så säkra på varann att denna inte verkar existera. Gillar verkligen att läsa er blogg, inte bara om era äventyr utan även om respekten och kärleken ni visar varann. Ni skriver mycket tänkvärt!

    SvaraRadera