torsdag 3 januari 2013

Torsdag... Bra dag!


Dagen började med att Prinsessan väckte mig genom att komma in i sovrummet nyduschad och grenslade mig med rumpan mot mig... Hennes vackra rumpa putade gulligt uppåt när hon svankade mot mig.

Mina händer smekte henne och jag kände hur hon blev mer och mer upphetsad. Mitt finger gled in mellan hennes blygdläppar och gled in i henne med toppen på fingret.

Hon böjde huvudet bakåt och stönade till.

Hon klev av mig och log mot mig och sa att hon var tvungen att snabba sig till jobbet.

Jag lutade mig mot kuddarna i sängen och njöt av att se henne klä på sig. Få saker är sexigare än när Prinsessan klär på sig (skulle vara när hon klär av sig isf).

Det är torsdag idag... Vi skall ha skönt sex idag och njuta av att vara upp över öronen förälskade idag. Vi skall älska och kyssas.

Imorgon skall vi köpa lite sexleksaker till Prinsessan, vilket hon önskat sig länge. En vibrator typ Fairy och en analplugg står högt på hennes önskelista... På lördag hoppas vi göra något sexigt och på söndag får vi besök av en extrakille...

1 kommentar:

  1. Ingen dålig start på dagen måste jag säga :-) välkomna in till min blogg som drivs av mig, en 22 årig sexgalen tjej med :)
    www.sexandfantasizes.blogg.se

    SvaraRadera