torsdag 21 mars 2013

Skönt att kyssas

Han skriver.

Underbart att kyssas... Det har liksom aldrig varit någon av mina favoritsysselsättningar, även om jag råkar vara ganska bra på det. Men med Prinsessan är det underbart att kyssas. Förmodligen är det det mest intima vi kan göra, då vi aldrig delar detta vid partnerbyten.

Igår skulle jag få min efterlängtade orgasm. Vi gick och la oss i sängen och Prinsessan var noga med att klaga på mig över att jag vaknat natten innan och varit tokkåt (av en sjukt sexig dröm). Prinsessan ville försäkra sig om att jag inte glömt att hon vill att jag tar henne i munnen när hon sover om jag skulle råka vakna på natten.

Efter att ha lovat dyrt och heligt att nästa gång skall jag genomföra detta, trots min fobi för att hon skall ha någon form av bitreflex i sömnen, så började Prinsessan smeka min kuk så ömt och mjukt som bara hon kan.

Efter underbart oralsex så låg vi mot varandra och kysstes ömt under tiden hon smekte mig till orgasm.

Underbart kärleksfullt sex en onsdag kväll...

Tack, tack, tack, för min underbara kvinna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar