måndag 11 mars 2013

Nervöst...

Prinsessan skriver.

Älsklingen har hittat en ny extrakille åt oss. Mest åt mig om vi ska vara riktigt petiga med ordvalet. Jag har egentligen ingen aning om vem denna kille är. Jag har inte kommunicerat med honom över huvud taget - utan förlitar mig helt på Älsklingens omdöme.

Vi har en lång, lång lista med kriterier på vad vi kräver av en extrakille, och jag utgår från att denna kille motsvarar våra krav och accepterar våra regler. Hade han inte gjort det vet jag att Älsklingen aldrig hade stämt möte med honom.

När det är dags? Jag är inte helt hundra på det. Jag kommer vara spänd av förväntan oavsett när. Jag hoppas han kommer "leverera" på de sätt vi förväntar ossv - och att vi har funnit en extrakille vi kan ha glädje tillsammans med flera gånger.

Beträffande dessa "tjejer" på BC är läget lika illa som vanligt. Singeltjejer är inte singlar. Tjejer är inte tjejer. Seriöst intresserade är allt annat än just det. IRL träffar är bara något man talar om...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar