måndag 11 mars 2013

Favoritklubben är borta

Prinsessan skriver.

Ajdå. Favoritklubben har brunnit ned. Riktigt, riktigt sorgligt. Mest sorgligt är det förstås för ägarna till klubben som lagt ner tid och pengar på att bygga upp en seriös, trevlig och riktigt snygg klubb.

Jag blev lite ledsen faktiskt...

Om jag inte minns fel så var det här brand nr två? Förra gången fick den tydligen inte fäste - och huset klarade sig. Vad jag och Älsklingen kan förstå har nu byggnaden brunnit ner till grunden. Stackars C. Vi tänker på dig.

Skillnaden mellan PiH och A&E är tämligen stor. PiH är en ren parklubb - där träffar man bara andra par. A&E är större till ytan och enligt oss (helt subjektivt) mer trivsam. Plusset för PiH är givetvis resvägen. Att åka till Norrköping är lite meckigare.

Vi hoppas att A&E har bra försäkringar och energi över för en nystart i andra lokaler. Lycka till C!

1 kommentar:

  1. Så typiskt. Jag och min kille skulle åka dit samma helg för första gången men blev sjuka. Nu är vi lite uppgivna då vi hade hittat en klubb som vi tyckte verkade bra, snygg och trevlig. Har ni förslag på nån som känns likvärdig.

    SvaraRadera