torsdag 28 mars 2013

Nervös väntan

Prinsessan skriver.

Min man hittade till sist en ny extrakille, och om några dagar kommer vi träffas för första gången.
Jag är helt klart nervös. Och förväntansfull. Och nervös.

Jag har sett bilder på killen, så just utseendet lär inte överraska mig nämnvärt. Älsklingen och han har redan mailat varandra fram och tbx och min man har fått den uppfattningen om att killen är både seriös, social och medveten om sin roll som extrakille. (Nej, man dyker inte bara ner i ett pars säng och tar för sig)

Det är oerhört nervöst just innan man träffat en ny extrakille. När Älsklingen gått för att möta upp och jag är ensam hemma och bara kan vänta. Då "dör" jag nästan av nervositet. När sedan dörren öppnas och det är dags att hälsa lättar nervositeten och om allt känns bra (sådant känner vi tämligen omgående) så släpper oron snabbt och spänningen stiger.

Vi har misslyckats i vårt letande tidigare. Flopparna har handlat om killar som inte dykt upp, killar som plöstsligt börjar krångla och kräva både det ena och det andra, killar som lider av extrem tidig utlösning och killar som överraskat genom att plötsligt ignorera regler och överenskommelser.

Vi har nog blivit bättre på att lyssna på vår intuition då det gäller nya kontakter. Känns det lite konstigt eller märkligt så slutar det A - L - D - R - I - G bra.

Det tror jag inte ska hända nu. Jag tror det blir skönt, sexigt och porrigt - och ja, jag längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar