onsdag 19 februari 2014

Lördagkväll

Prinsessan skriver.

Jag tänkte berätta mer om vår MMF i lördags. Med en ny bekantskap. Som fungerade.

Vi hade stämt träff med kandidat nr tre på en specifik plats - och han dök upp! :-) Glädjande nog så hade han visat ansiktsbilder som stämde överens med hur han såg ut IRL, så vi slapp obehagliga överraskningar. Som grädde på moset verkade han trevlig och lättsam. Vi hälsade på varandra och vi fick hans telefonnummer som vi skulle återkomma på då inom två timmar.

Det tog kortare tid än så att bestämma sig. Älsklingen ringde upp killen efter några minuter och bestämde träff i vår hotellbar.

Timmarna innan träffen var inte speciellt oroliga. Trots att vår träff med killen bara var någon minut lång så känner man tämligen omgående om man funkar ihop. Eftersom det kändes så och han bevisligen fanns och var den han utgett sig för fanns det inte särskilt stor anledning till oro. Mest förhoppningar och spänning.

Vi åt en god middag, duschade och tog det lugnt en stund innan  vi gick ner i baren och väntade in vårt sällskap. Som dök upp. Bingo! :-)

Efter en stund i baren frågade jag killen om han ville följa med oss upp på vårt rum. :-) Några minuter senare satt vi alla tre på rummet och drack lite ur mini-baren. Min Älskling började så småningom plocka av mig lite kläder. Ett plagg åt gången. Sakta.

En stund senare satt jag på knä framför soffan och två män och sög dem. Min lycka.  - Tror de också gillade behandlingen. Det är sexigt med två hårda män och all uppmärksamhet på sig själv. Jag fick vad jag ville denna kväll. Jag fick slickas samtidigt som jag sög. Jag fick suga samtidigt som jag knullades. DET är en lyckad lördagkväll!

Killen var lyhörd och respektfull. Jag kände mig trygg, och jag vet att Älsklingen också gjorde det. Ingen kände behov av att kontrollera eller ha "ögon i nacken". Det funkade ändå.

Vi behövde inte stressa utan varvade aktiviteterna i sängen med vätske/dusch pauser innan dessa män tömde sig över mitt ansikte medans jag skrek ut min orgasm.

Jo, jag var helnöjd. Älsklingen älskar att se göra mig nöjd. Hur extrakillen hade det? Jag tror och hoppas han också var nöjd? Om vi kommer träffa honom igen? Jag vet inte? Det visar sig.

2 kommentarer:

  1. Trevlig läsning:-P. Man blir pilsk som ett djur när man läser bravaderna. Tänker på om frun min skulle gilla dig kvinna? Hon bi och läcker.... 45 år... sex er emellan där männen är med sina fruar är kanske för enkelt för dig och din man? // En som gillar det han läser:-P

    SvaraRadera
  2. Tack, men som du redan anar är just den aktiviteten något vi lyft till ytterligare en nivå. :-)

    SvaraRadera