torsdag 20 februari 2014

Ge för att få


Han skriver:

Många människor som jag känner skulle aldrig komma på tanken att låta sin kvinna eller man ha sex med en annan människa. Kanske var även jag sån innan jag träffade Prinsessan för en massa år sedan.

Kanske var det så att jag befann mig i en relation som var grundad i ett äktenskap som bara satt ihop på grund av ett juridiskt dokument som sa att vi var gifta. Vi satt ihop med en ring. Varken mer eller mindre.

När känslan av att relationen inte är stark infinner sig, så ersätts den harmoniska och lyckliga kärleken av konspirationsteorier, svartsjuka och/eller ägandebehov och kontroll. Allt fult skapas i en relation om den genuina tryggheten försvinner.

Men vem behöver kontrollera och äga någon som ger hela sin själ och kärlek till den andre? Det kroppsliga är inte det som skapar trohet. Det är det själsliga av att känna att av alla människor på jorden, så har jag och Prinsessan valt att frivilligt älska varandra på ett sätt som är större än fysiskt sex.

Ingen man eller kvinna kan någonsin ändra det faktum att jag älskar min Prinsessa av hela min själ.

Att tända på att den andre har skönt sex är att vilja ge något underbart till den andre. Jag vet vad Prinsessan gillar och Prinsessan vet vad jag gillar.

Jag vet att Prinsessan njuter av att känna sig pressad mellan två manskroppar. Hon blir galet kåt när jag håller fast hennes höfter hårt och tar henne analt när hon sitter på en annan mans kuk. Jag vet att hon njuter av när jag tar ett tag om hennes hår och tvingar ner hennes mun över en annan kuk medan jag tar henne bakifrån. Jag vet att hon tänder på när jag gör henne till min sexslav och får henne att känna sig riktigt undergivet slynig. Detta är min Prinsessas absoluta njutning.

Varför då beröva denna underbara varelse dessa upplevelser?

Jag har levt i en relation där sex var fult och snuskigt. Där sexuella äventyr var synonymt med något abnormt och fullt av tabun och skam.

När jag nu har motsatsen, så tänker jag vårda denna kvinna på det absolut bästa möjliga sätt.

Min belöning?

Alla de porrfilmer jag sett i mitt liv och tänkt att ”det där händer aldrig i verkligheten”… Visst händer det tillsammans med Prinsessan.

Min belöning är primärt att njuta av att Prinsessan njuter. Att höra henne stöna högt när en ung extrakille stöter sin kuk djupt in i henne bakifrån.

Sekundärt njuter jag av allt Prinsessan ger mig. Två vackra kvinnor som låter sina munnar röra sig ner mot min kuk. Att komma i världshistoriens skönaste orgasm under tiden två kvinnor kysser varandra med min kuk mellan deras läppar. Att bli riden av en kvinna under tiden den andra kvinnan slickar över kuken… Detta är min lilla belöning.

Så ställ dig frågan varför du inte skulle klara av att låta din fru eller make ha sex med en annan. Är det för att du tror att hon eller han skulle tycka att det andra sexet var bättre? Eller är det för att normen säger att man inte gör så?

Våga tänk tanken på att din fru står på alla fyra med en annan man bakom sig och borrar ner sina fingrar i täcket när hon krampaktigt kommer i en orgasm. Våga tänk tanken om att lämna din fru i sängen med en annan man som knullar henne hårt under tiden du går ut i köket och dricker ett glas kallt vatten. Tänk dig tanken hur du hör hennes orgasmskrik från sovrummet…

Tänk dig som kvinna hur du ligger jämte en kvinna och smeker hennes hår från hennes svettiga panna under tiden din man ligger över henne och stöter hårt mot henne. Var lite djärv och tänk hur din man ligger på rygg med en hand om en annan kvinnas nacke och skriker ut sin orgasm under tiden hon trycker ner hans kuk långt ner i sin hals.

Var det upphetsande tanke, eller stoppade du dina tankar?

Vi har valt att acceptera att vi njuter av fysiskt sex tillsammans med andra. Det är skönt att ha sex med fler. Så tycker vi… Det står alla fritt att tycka vad man vill.

4 kommentarer:

  1. Rätt rutter av er som ni sågar Adam och Eva!

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Jag gissar att du menar "ruttet"? Jag förstår inte vad du menar med att vi skulle sågat klubben? Jag vet inte vad du fått det ifrån?

    Vi har aldrig sågat A&E, tvärtom. Vi har alltid refererat till klubben som vår "favoritklubb" eller vår "älskade klubb". Vi har alltid menat att ledningen och MrClub skött klubben oerhört proffsigt. Det är väl att hylla en klubb?

    Menar du att vi sågar en klubb genom att konstatera att klubben inte längre passar oss "ljusskygga" swingers? Vi som kände oss bekväma med att gå nerför en oansenlig trapp i en hamn, och nu känner att vi inte vill gå nerför en trapp till en swingersklubb inför nattklubbsgäster?

    Jag och Älsklingen har valt att värna om vår anonymitet för att det känns bra för oss. En anonym trappa ner till en källare. En diskret tur uppför en hiss. En privat fest lite avskilt. En diskret extrakille som försvinner i mörkret. Det passar oss.

    Vad som passar oss, passar inte alla - och vice versa. Men att "såga"? Då har du missat helt vad vi skrivit...

    /Prinsessan


    Vi är ledsna för att A&E känns fel för oss i och med ombyggnaden. Eller som jag skrev tidigare, det känns som klubben brunnit ner på nytt.

    SvaraRadera
  3. Jag önskar jag kunde känna så som du beskriver, men för min del är sex reserverat för min man. Jag njuter och tänder på tanken att vi bara har sex med varandra. Jag har testat trekanter, lesbiskt sex m.m. och landat i att sex är bäst med någon jag älskar, och bara vi två. I mina fantasier är jag med om orgier, jag blir dyrkad, plågad, undergiven. Men i verkligheten är jag nöjd som det är. Sexet är för mig speciellt just för att jag inte delar det med någon annan. Fascinerande blogg ni har :) Tack för trevlig läsning.

    SvaraRadera
  4. Han skriver:

    Tack för ditt trevliga meddelande.
    Sex skall naturligtvis inte vara ett tvång. Det vore fruktansvärt att behöva göra något man inte vill uppleva irl. Det är som bekant en jätteskillnad på fantasier och verklighet.
    Sex kräver att man har fullt fokus på den med de snävaste ramarna. Så om du är nöjd med att ha sex med din man och ha sex på flera i din fantasi, så är jag övertygad om att du och din man hittar jättespännande äventyr på två.
    Kram från oss

    SvaraRadera