torsdag 20 februari 2014

En fantasi


Han skriver:
Vi hoppas hitta en extratjej och en extrakille som har lust att följa med oss i vår erotiska resa av upplevelser ibland. Ibland skulle det vara galet sexigt att gå på en tillställning som exempelvis operan i Stockholm och känna en hand på var lår som sakta rör sig upp mot min kuk under själva akten. Att känna hur två kvinnors händer plockar fram min kuk och runkar den tillsammans under min kavaj som jag lagt i mitt knä.

Hur sexigt skulle det inte vara att njuta av två vackra champagneberusade kvinnor i hissen på väg upp till den vackra sviten på översta våningen. Att se dem kyssas ohämmat inför andras blickar.

Eller varför inte ta hjälp av en extrakille att skapa den sexiga känslan hos Prinsessan av att vara riktigt slynig. Att lämna henne till en extrakille som knullar henne under tiden jag lånar ut henne som min egendom. Att komma tillbaka och höra hur hon skriker ut sin njutning är sjukt sexigt.

Att se hennes skamsna blick när hon kommer med en annan mans kuk i sig och hur hon blir galen av upphetsning när hon är fråntagen all kontroll.

Vi hoppas hitta dessa människor som är äkta och som njuter av erotiska äventyr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar