lördag 16 februari 2013

Vi kan inte vara tysta...

Han skriver.

Men förlåt kära vän...

Vi hade en god vän till oss hemma på middag igår. Hon är en "vanlig vän" och är därför inte någon älskarinna till mig, Prinsessan eller oss ;-). Hon är dock en mycket älskad vän som vet allt om våra erotiska äventyr (Prinsessan har en egenhet att berätta om vårt swingersliv för sina närmaste väninnor).

Med ett löfte tidigare från Prinsessan om att jag skulle få en kompensationsorgasm på fredagen för att Prinsessan lite hänsynslöst kommit i en krampaktig orgasm på torsdagskvällen utan en tanke på mig   ;-), var jag galet kåt när väninnan lagt sig på soffan och Prinsessan kröp ner i sängen sexigt berusad.

"Nej, du får inte knulla mig!", viskade Prinsessan och snurrade in sig i täcket som en kåldolme.

"Va?", blev mitt förvånade svar när hon nekade mig sex (händer mer eller mindre aldrig).

"Om en halvtimme får du väcka mig och munknulla mig. Då har hon somnat på soffan", blev hennes svar innan hon vände ryggen mot mig och somnade.

Kvar låg jag med ett stånd och kåt som ett troll och tittade på klockan... Klockan rörde sig en minut, två minuter och tre minuter, innan jag ledsnade och slet undan hennes täcke och la henne på rygg och tog ett tag om min kuk och försökte styra in den i henne.

Men med ett fnissande klämde hon ihop sina ben så att jag hade behövt ha en kuk av samma längd som i porrfilmer för att nå fram till mitt mål.

Till slut började en brottningsmatch där jag försökte få isär hennes ben samtidigt som hon fnissade tyst. I samma stund som jag äntligen fått henne att ligga still, hade mitt stånd försvunnit på grund av min koncentration att få henne på plats ;-). När jag äntligen fått tillbaka ståndet så hade hon åter flyttat sig till en plats där jag hade behövt ha en avtagbar kuk för att nå.

Till slut tappade jag tålamodet och blev lite hårdhänt (Prinsessan gillar det). Snart hade vi glömt vår stackars gäst på soffan. Ljudet av när jag stötte hårt i Prinsessan blandades med våra stönanden och vibratorljud från en ilsket surrande Fairy.

Plötsligt tystnade Prinsessan. Jag såg på henne att hon var sekunder från att komma, så jag bad henne vänta på mig. Men det var för sent. Hon stönade till som om hon fått ett slag i magen och krampade i en intensiv orgasm som lätt hade väckt en sövd patient tio rum längre bort.

"Men jag då?", sa jag med ett leende när hon åter kom till "medvetande".

"Oj, jag trodde du kom samtidigt", sa hon lite skamset och lovade en underbar orgasm nästa morgon (i morse).

Jag vaknade stup i kvarten av att min kuk värkte av kåthet. Men jag lyckades alltid somna om.

Klockan 07 i morse vaknade jag upp och såg hur Prinsessan låg vänd från mig på sidan. Jag tog en flaska glidmedel och lär det rinna ner i min hand och smekte min hårda kuk fram och tillbaka några gånger.

Jag drog bort täcket och styrde in min kuk i henne bakifrån. Ett stön kom fram ur Prinsessans sömniga mun, samtidigt som hon tryckte sig hårt mot min kuk så att jag gled djupt in i henne.

Kort senare älskade och knullade vi om vartannat. Vi hade naturligtvis åter glömt bort vår vän på soffan som säkert var redigt trött på att höra ljudet av stönanden, ljudet av två kroppar som stöter hårt mot varandra, en säng som börjat låta oroväckande mycket och ljudet av en Fairy som lät mer än ett jetplan i den tysta lördagskorgonen.

Jag hoppas att jag inte lät för mycket när jag fick orgasm. Kommer i ärlighetens namn inte ihåg så mycket. Det sista jag hörde var att Prinsessan stönade något om hur skön min kuk var (alla män gillar att höra den komplimangen från sin kvinna).

Ikväll är vi ensamma hemma och kan låta hur mycket vi vill...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar