tisdag 12 april 2016

Äventyr?

Så, efter en låååång vinter har vi nu piggat på oss en smula. Är det vårkänslor? Vi har haft fokus på andra saker än sexiga äventyr en tid - och nu ska vi äntligen hitta på något kul igen.

Älsklingen och jag har enats om att hitta en bra extrakille. Jag har några namn, välbeprövade och uppskattade som jag gärna skulle träffa igen. Ni vet vilka ni är... 

Så, först och främst har jag kollat igenom adressboken på BC och KIK. Jag har en grov uppfattning om vilka killar jag gärna vill träffa, eller träffa igen och dessa kommer inom kort få ett skamligt förslag från mig. 

Älsklingen sitter inte bakom ratten denna gång. Det gör jag själv. Jag letar efter en kille som är yngre än oss, men inte lika ung som våra barn. Jag vill att han ska ha varit med par tidigare, att han är välutrustad, någorlunda vältränad, uthållig och trevlig. Gillar jag inte killen vill jag naturligtvis inte ha honom mellan mina lår...

Så... Jag hoppas jag inom en hyfsat snar framtid är i centrum av en sexig MMF. 

1 kommentar:

  1. Välkomna tillbaka.
    Med vår i luften går saker och ting mycket lättare :)

    SvaraRadera