tisdag 13 oktober 2015

På hotellrummet efter klubbesöket

Väl hemma på hotellrummet bad Prinsessan mig att binda upp henne i stolen på rummet och ta vad jag ville ha.
Det sexiga med denna kvinna är att ju mer tejp som används desto mer upphetsad blir hon.
Efter en kort stund stod hon på knä i stolen fastsurrad med röd bondagetejp.
Hennes vackra lilla rumpa rörde sig mot min mun som retsamt hetsade upp henne till den grad att hon började tigga och be om mer.
Jag frigjorde henne från stolen och surrade ihop henne i en ställning som gav mig fri tillgång till hennes kropp. Några varv över hennes mun gav i och för sig bort möjligheten till oralsex, men vinningen var en galet upphetsad kvinna.
Efter att hon skrikit ut sin njutning liggandes på mage, bad hon att få spendera natten fastbunden och med en plugg i sig.
"Då kan du ta för dig av mig om du vaknar inatt", var hennes sista ord innan vi båda somnade.
Om jag sov en eller flera timmar vet jag inte, men när jag vaknade till så infriade jag Prinsessans löfte.
Tack för en underbar helg världens sexigaste kvinna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar