söndag 11 oktober 2015

Partnerbyte på klubben

Trötta och nöjda efter en lördag på club Adam o Eva i Norrköping. Temat var som vi skrivit tidigare "Hardcore night".
Naturligtvis var våra förhoppningar och förväntningar mycket höga när vi åkte den långa resan till Norrköping.
Väl där hade vi hoppats träffa något eller några par innan, men dessvärre bokade ett efter ett par av träffarna timmarna innan, vilket resulterade att vi gick ut och åt själva.
Prinsessan ville att jag skulle ragga upp henne i baren, vilket jag gärna gjorde. Så efter att Prinsessan gått in i baren, väntade jag några minuter innan jag följde efter och frågade om jag fick slå mig ner ;-).
Prinsessan tyckte att jag skulle varit lite mer "bockig" under min uppraggning när jag fick min utvärdering. Vad det betyder vet jag inte, men jag verkar få öva lite innan nästa gång.
Väl på klubben satt vi i baren. Prinsessan med sin sjukt sexiga outfit drog blickarna till sig, vilket hon naturligtvis inte märkte (hon märker sällan när män eller kvinnor flörtar med henne).
Efter en stund låg vi jämte ett annat sexigt par. Vi män flyttade ihop våra kvinnor till dess att de låg jämte varandra. Kvinnan kröp över mot oss och jag fick njuta av två vackra kvinnors munnar.
Det tog inte lång tid innan vi lånade ut varandra och njöt av att byta partners. Deras ramar var liknande våra, vilket gjorde att vi inte behövde säga ett enda nej... Nej är ett sjukt osexigt ord.
När vi kom hem till hotellrummet på natten så var vi båda sjukt kåta.
Vad som hände på rummet berättar vi om senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar