lördag 16 maj 2015

Ny extrakille?

Prinsessan skriver.

Det här med kruxet att hitta extrakillar vet jag att ni trogna läsare fått information om tidigare, och att vi av olika anledningar haft lite krångel att hitta pålitliga killar som håller måttet och vad de lovar. 

Det är väl som i vanliga livet, de bra killarna är inte singlar särskilt länge? De killar vi känt oss mest trygga och nöjda med har idag skaffat flickvänner. Vi träffar aldrig någonsin killar som är i någon form av relation - och de bästa killarna kliver av resan de påbörjat med oss på eget initiativ då de funnit kärlek. Lycka till killar, ni vet vilka ni är! 

Så, kvar för oss blir att leta efter den där perfekta singelkillen, och det kan jag lova, man får leta ordentligt för att hitta dem. Skulle vi inte bry oss så mycket, skulle vi givetvis kunna ta förste bäste tillgängliga kille, men vi är "krångliga" och "petiga" och får givetvis ta konsekvenserna av det. 

I vår adressbok på BC är det fullt av unga, vältränade killar som är hyfsat vältaliga och socialt kompetenta. En inte så liten skatt att välja en kille för dekadenta äventyr på tre. Skulle man kunna tro. Vissa av dessa killar har vi på KIK och en kväll för en dryg månad sedan började jag skriva till dessa för att hitta den där extrakillen. 

Vi har konstaterat sedan tidigare att BC är knökfullt av oseriösa profiler och vet att man inte kan hänga upp en lördag som vi ordnat barn och hundvakt till på en enda kille. För killar krånglar otroligt mycket! Det är lite som Agatha Christies " Tio små..." 

Jag vet inte hur många killar på KIK jag påbörjade en dialog med, men låt oss säga att tio stycken slutligen ville träffas. Hälften av dessa diskvalificerade sig själva med att vilja träffas mitt på dagen istället för på kvällen (= har familj/sambo), inte förstå att man ses först och SEN bestämmer om man vill gå vidare (om det känns bra) eller bara genom att plötsligt sakna finess och förmåga att uttrycka sig utan att använda könsord. (Sjukt osexigt) Kvar fanns 5 stycken som fortfarande verkade ha potential att hålla måttet. 

Två dagar innan det tilltänkta mötet slutade en att kommunicera och läsa sina meddelanden. Detta är ett vattentätt bevis på att vederbörande fegat ur. Lördag morgon hade en killes barnvakt blivit sjuk, en annan kille hade fått allvarliga problem med ryggen och kunde inte prestera. (Det är svårt att inte skriva något cyniskt)  

Kvar fanns två möjliga extrakillar. 

Jag tar tillfället i akt att förtydliga att vi mer än gärna skulle boka upp en träff med en enda kille, men att vi fått erfara att om vi gör det så, så är risken stor att vi sitter i ett hotellrum på annan ort, med ungarna hos barnvakten, hunden på pensionat och undrar varför man inte kan lita på killar som lovat att de "alltid dyker upp som utlovat". Att gardera sig har blivit nödvändigt. Vi har hittills ALDRIG tvingats säga nej till en extrakille för att vi bokat in flera! 

Tillbaka till killarna. En av killarna förde hela lördagen en trevlig dialog och visade intresse för att förstå vad vi ville uppleva och återigen vilja gå igenom våra regler - som han utan diskussion accepterade.

Den andra killens svar på våra regler var: "jag ska försöka, men i stundens hetta..."

Vi avskyr "i stundens hetta" argumentet! Nej! Kan du inte garantera att du trots "stundens hetta" inte kommer försöka kyssa mig så blir vi båda så j-vla avtända det fysiskt är möjligt! Det handlar inte om att "balansera på någon linje", det handlar om respekt och självkontroll! 

Så, av 5 inbokade träffar med till synes seriösa extrakillar blev det faktiskt äntligen, äntligen en träff IRL med en socialt kompetent, trevlig, vältränad, verbal, ödmjuk kille som hade humor och förstod sin roll som extrakille till fullo! 

Det blev ett sexigt, och skönt första möte på vårt hotellrum med denne extrakille. Jag fick njuta av två killar, och två kukar på det sätt jag älskar? Älsklingen njöt, jag njöt och jag törs lova att extrakillen njöt också.

Om det var perfekt? Helt ärligt, nej det var det inte. Om det har potential att bli perfekt om vi skulle ses igen? Det får framtiden utvisa. Vi kommer fortsätta leta efter de där paren, extratjejerna och extrakillarna som är lika seriösa, erfarna och "kinky" som vi själva är. 

Nästa äventyr är bara några veckor bort. Det äventyret jag gått och väntat på ett helt år! Jag är övertygad om att vi kommer njuta fullt ut i det sällskapet. Lite tålamod nu och roddning i att hitta den rätta outfiten blir vad vi får sysselsätta oss med veckorna tills dess...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar