fredag 14 mars 2014

Lördagsäventyr


Han skriver:


Redan fredag och våren har börjat titta fram.

Imorgon rör vi oss till Stockholm för lite erotiska äventyr. Prinsessan har fått ett litet paket av mig med galet sexiga outfits. Byxor, BH, klänning, halsband, m.m. (en photosession är kanske något för aftonen).

Prinsessan tittade först lite skeptiskt på kläderna, men efter att hon provat dem, så tror jag nog att hon insåg att det blev mer än sexigt…

Imorgon reser vi som sagt till huvudstaden för lite erotiska äventyr.

Vad som kommer att ske, vet nog ingen av oss. Det kan bli en afton tillsammans med en extrakvinna som är bi och som kommer att ge mig en fantastisk afton tillsammans med Prinsessan (Prinsessan lär nog vilja ha henne själv också).

Men det kan också bli en kväll med fokus på Prinsessan med en eller (förmodligen) två unga extrakillar som hjälps åt att ge Prinsessan ett äventyr som jag vet att hon kommer att älska.

Det är inte helt omöjligt att det hela landar i gruppsex med två eller tre inbjudna.

Allt kan med andra ord hända denna lördagkväll om vi nu har haft turen att träffa på seriösa människor (det vet man aldrig innan man träffats).

Det är lite lustigt med hur ramarna vidgas. För några år sedan så var det en stor sak att bara lägga sig naken jämte ett annat par på en swingersklubb och ha sex. Kanske kika lite på paret jämte och höra hur de stönade.

Nästa steg var lite händer som rörde, lite tjejsex mellan Prinsessan och en annan vacker kvinna.

Vägen därifrån var kanske inte så stor som man tror. Snart var det inte ett annat par som stönade jämte, utan Prinsessan som knullades av en annan man kvidande och stönande, samtidigt som mannens fru tryckte sina naglar hårt i mina armar och öppnade sin mun som i ett tyst skrik under tiden jag knullade henne hårt.
Dekadenta fester i outfits som skapar en nästintill drömlik atmosfär i 1700-tals kläder eller masker och kåpor.

Nästa steg var extrakillar och extratjejer och nu är vi i nivån av att njuta av att den andre njuter…

Det är galet skönt att sitta i en fåtölj och titta på hur Prinsessan och en extrakvinna njuter av varandras kroppar. Det är helt klart något speciellt när två kvinnor älskar. Något vackert, mjukt och sensuellt som jag inte tror kan upplevas på annat sätt än mellan två kvinnor.

Det är en obeskrivlig känsla att klä av sig inför två galet upphetsande kvinnor som förväntansfullt särar på sig för att jag skall få en plats mellan dem.

Det är sexigare än vad jag tror att många män inser att se sin kvinna njuta av en annan man. Att se hur ens kvinna skakar i hela kroppen av djurisk kåthet när hon stöts fram och tillbaka mellan två män. Eller att se Prinsessans undergivna blick mot mig när hon står på alla fyra och knullas hårt bakifrån av en ung man efter att jag kommer tillbaka från duschen, är så sjukt sexigt att det inte går att beskriva.

Nästa steg som vi båda vill pröva är partnerbyte i olika rum.

Prinsessan har lämnat mig en stund med ett annat par och jag har lämnat prinsessan en lite längre tid med en annan kille. Vi båda tycker att det är sjukt sexigt.

Att veta att ens respektive njuter av sex i ett annat rum med en annan är så skruvat att det blir sjukt sexigt. Det räcker att avvika en liten stund från en trekant för att gå ut till köket och dricka en stund. Att stå i köket i tystnaden och höra hur Prinsessan kvider av njutning i takt till ljudet när två kroppar stöts mot varandra. Att höra hur hon stönar fram

Så nästa trappsteg efter denna helg blir nog partnerbyte i två olika rum… Men först skall vi se vad denna helg har att bjuda på. Gruppsex, trekant eller mini-gangbang?

 

1 kommentar:

  1. Hej Swingerparet

    Hände det något roligt i helgen? Nyfiken som i en strut att veta mer :-)

    Ni verkar verkligen leva ut era sex- och kärleksliv på riktigt!! Rätt avundsjuk faktiskt! Jag man 41 och lyckligt gift med en kvinna 46 som just börjat utforska swingerlivet.

    SvaraRadera