onsdag 12 december 2012

Detta har hänt...

Han skriver.

Jag lovade som sagt Prinsessan en bdsm-session under veckan. Dessvärre har jag blivit så gravt tidsblind att jag plötsligt tappat bort två dagar från veckans dagar och stod till slut med en omöjlig ekvation.

Med ena handen ville jag ge Prinsessan en riktig rape-lek (jo, hon älskar just detta) och med andra handen hade jag bokat in att en extrakille skulle komma till oss på söndagen, och ville att hon skulle vara utsvulten på sex.

Så jag valde att hålla Prinsessan på halster och därmed vänta med att slänga mig över henne som ett rovdjur när hon kom hem från jobbet. Jag ville ha henne sexuellt hungrig.

Detta lilla bdsm-äventyr har vi kvar till en regnig dag.

Prinsessan nickade sött när jag berättade att det skulle komma en extrakille till oss. Hon fick också ett litet brev av mig som gav henne ordern att spendera en stund ensam med denna extrakille. Jag och Prinsessan ville se om det där med att hon har sex i ett annat rum var något vi gillar i lite större skala.

Prinsessan försvann in i rummet med extrakillen efter att vi börjat smeka henne i soffan.

Det gick inte ta miste på ljuden från sovrummet. De njöt uppenbart båda två av sin lilla stund.

Jag visste mer eller mindre vad som skulle ske i sovrummet. Prinsessan skulle driva extrakillen så långt det gick… Efter en stund så hade naturligtvis Prinsessan lyckats så väl med sitt uppdrag att hon tog en sväng till duschen.

Sedan hade vi en trekant som avslutades med att Prinsessan låg med vidöppen mun och hade en man vid var sida som till slut kom i en porrfilmsavslutning.
Vi börjar bli riktigt duktga på detta med porrfilmssex :-)

2 kommentarer:

  1. Låter som Ni haft ytterligare ett härligt äventyr :-) Hade varit roligt att även höra prinsessans "version" av kvällen.. /M

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sent omsider kanske?
      Jag kan garantera att jag, Prinsessan var extremt nöjd med kvällen och sitter just nu och väntar på nästa tillfälle till porrfilmssex. :-)

      Radera