måndag 3 december 2012

Denna vecka

Prinsessan skriver.

En iskall vecka har börjat - men hemma hos oss kommer den vara het.

Någon gång dagarna framöver har Älsklingen lovat mig en riktigt hård BDSM lek. Jag vet att han planerat detta till fullo - men har ingen som helst aning om vad som väntar. Oerhört spännande!

Jag har mina broms och stoppord - jag har inte behövt använda dem än, men anar att de kanske kommer komma väl till hands snart. Jag blir våt av bara tanken...

Vi har även bokat in en porrig söndag med "vår" extrakille. Klockan 20 söndag kväll, när många andra dricker glögg och äter lussekatter framför "Solsidan" så kommer jag stå på knä mellan två hårda män och njuta av ALLT skönt och sexigt de kan ge mig - samtidigt som jag fokuserar på att driva dem till vansinne med mina knep...

Två av sju dagar är därmed vigda till njutning - en bra början väl?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar