fredag 10 november 2017

My new BFF



Låt mig presentera min nya kompis. En mycket vacker och pålitlig rosa ”rabbit” från Fun Factory som jag fått av palora.se. Min upplevelse av denna tingest kan uttryckas mycket enkelt - I LOVE IT!

Ni ska veta att jag slitit ut ett antal sådana här apparater genom åren. Fnissar lite, och ni tror kanske att jag överdriver, men så är icke fallet. Jag kan mina ”rabbits” och denna vinner stort över mina tidigare bekantskaper.

Tidigare har de roterat och vibrerat - vilket måhända är trevligt. Den här ljuvliga kompisen rör sig fram och tillbaka. Den juckar! Jag förstår verkligen inte hur det fungerar och blev minst sagt chockad när jag laddat den första gången och slog på den. Helt galet! Kärleken är total. Min nya kompis och jag har bondat och lärt känna varandra. WOW!

Det finns män som får komplex och prestationsångest av vibratorer. Få inte det. En vibrerande leksak gör saker med er kvinna som är är omöjligt rent fysiskt att åstadkomma för en mänsklig hand. Jag vet män som förbjuder (!) sina kvinnor att ha små (eller stora) leksaker liggande på en armlängds avstånd vilket jag tycker är lika sorgligt som patetiskt. I en relation tycker jag att man ska vara glad och lycklig då ens partner och älskade har det bra.

Min älskling inte bara ”accepterar” mina sexleksaker. Han gillar dem, ser till att de alltid är laddade och redo att användas. Det är kärlek och det säger väldigt mycket om hur vi vill ha vår relation. Så när ska man använda dessa fräcka, sexiga prylar? När jag och älsklingen är kåta men för trötta för att ha sex tillsammans gillar vi att onanera ihop samtidigt som vi tittar på något sexigt porrklipp ihop.

Han vet vilken sorts klipp jag gillar och sparar ner dem åt mig inför dessa tillfällen. Det finns alltid ett passande klipp jag aldrig sett i hans i-pad. Jag kan lova er att min nya rosa ”rabbit” från Fun Factory och palora.se har en självskriven plats mellan mina lår när vi tittar på porr och onanerar.

1 kommentar: