torsdag 15 december 2016

Swingersskadad?


För en himla massa år sedan träffade vi på en kvinna i ett mingelrum på en klubb i Sverige. Denna kvinna var både singel och swinger och släppte loss ordentligt då hon besökte klubben i fråga. Denna kvinna menade att hon blivit "swingersskadad" och beklagade sig över att hon inte längre kunde få orgasm om hon inte hade åtminstone två kukar...

Jag och Älsklingen var nybörjare och skrattade gott i många år - vi skrattar faktiskt än. Inte åt kvinnan, utan MED henne. Då förstod vi inte vad som hänt henne, idag tror jag vi anar vad hon ville ha sagt. Jag tror hon menade att hon ville ha passionerat och engagerat sex för att komma. Sex för sakens, och husfridens skull, fritt från passion och lust kunde hon vara utan. Hon ville ha extraallt. Njuta fullt ut. När det kommer till kritan är jag ganska säker på att hon kan få orgasm även utan hjälp av två män. Vi behöver nog inte oroa oss...

Stort fett grattis till henne! Jag tycker det är underbart och befriande att människor vågar ta plats och vara tydliga med vad de önskar såväl sexuellt som i det mer påklädda livet.

Vi träffar på oändligt många individer med diverse smakriktningar under vår resa i swingersvärlden. Vi var nya och hade väldigt snäva ramar när vi började vår resa. Ramarna har vidgats kontinuerligt och idag älskar vi att göra saker som kändes direkt främmande förut. Men resan har bestått av miljoner små steg, aldrig stora kliv.

Vi har mängder av positiva upplevelser bakom oss, och tyvärr har vi också gått på minor och träffat människor med egna agendor och bristande respekt. Dessa upplevelser är dock tack och lov få. Det är väl som i det påklädda livet, man kommer alltid stöta på män och kvinnor som man helt enkelt inte funkar med. ´

Vi aldrig träffat på någon elak person under denna resa. Vi stöter inte ens på elakheter här på bloggen vilket vi är glatt överraskade över. Vi var inte rädda, men förberedda på att motta diverse påhopp här i bloggen i och med att vi lever utanför normen. Näthatet har vi förskonats från. Ni, kära läsare är oerhört vänliga mot oss!

Vi har haft sex med så många människor att jag inte längre minns alla. (Rodnar) Att inte minnas - DET är att vara swingersskadad på riktigt. En angenäm "skada" förvisso, men dock faktum. Jag roade mig med att försöka reda ut våra sexpartners i någon sorts tidslinje för att visualisera och minnas våra möten och gäster, men det var helt omöjligt! Jag gav upp och tackade min lyckliga stjärna för att jag och Älsklingen vågar vara sexuellt fördomsfria, även om vi nog får anses vara slampiga. Det funkar för oss. LOL

Under dessa år som swingers har vi också kommit till den punkten att vi vågar uttrycka vad vi vill ha av varandra, och av andra. Dessutom VET vi vad vi vill ha, vad vi vill uppleva och i stort sett i vilken riktning vi vill gå.

Vi kommer nog gå tillsammans i 9 fall av 10. Idag vet vi att vi tänder på att lämna varandra med andra och vi rör oss lite mer ifrån varandra under våra äventyr. Hur långt vi vill göra avståndet mellan oss framöver kommer visa sig. Vi är dock helt överens om att detta är sjukt sexigt - för oss.

Vi ser som Älsklingen nyss skrev fram mot ännu ett sexigt år. Det ska bli spännande att fortsätta denna resa och se var den tar oss. Tack för att ni hänger med!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar