söndag 8 februari 2015

Extrakille


För ett tag sedan träffade vi en extrakille i Stockholm. Det var lite nervöst, då vi båda har bestämda uppfattningar vad "en bra extrakille" är.

För oss är det viktigt att han förstår att han faktiskt är en krydda och inte är själva "huvudrätten".

Vi har också märkt att många killar som beskriver sig själva som dominanta, inte riktigt vet vad det innebär. De vill snarare framhäva att de knullar hårt och "tar för sig".

Vi lever som vi skrivit tidigare i en DS-relation (Dominant - Submissive). Detta betyder att vi inte söker en kille som har svårt att kontrollera sig när vi har sex. Vi söker snarare en ödmjuk, trevlig och lyhörd extrakille som är respektfull mot oss och sig själv.

Denna kille som vi träffade var allt det vi hoppades på.

Efter ett par glas i baren, så hamnade vi på vårt hotellrum.

Efter en stunds pratande bad jag Prinsessan att ställa sig på knä framför killen, vilket hon gjorde utan ett ord.

Jag satt kvar i stolen och såg hur hon sakta knäppte upp den unga mannens byxor och plockade fram hans kuk. Prinsessan vände sig om mot mig och tittade med en blick som var en blandning av undergivenhet och bedjande. Jag nickade mot henne och hon tog om hans kuk med ena handen som knappt kunde omsluta honom.

Hon runkade honom under tiden hon öppnade sin mun så mycket hon kunde och lät ollonet glida in i sin mun.

Efter en stund började jag klä av henne, till dess att hon var naken. Jag drog upp henne i sängen och ställde henne på alla fyra och lät min kuk glida in bakifrån.

Extrakillen snabbade av sig sina kläder och snart stöttes Prinsessan fram och tillbaka mellan oss.

"Vänd dig om", sa jag till Prinsessan som lydde mitt önskemål utan att tveka.

Prinsessans blick är kanske det sexigaste jag vet med henne. Att se in i ögonen på Prinsessan när en annan man tränger in i henne är obeskrivligt. Kåthet, njutning, skam och alla andra känslor finns i hennes blick samtidigt.

Prinsessan hade snart en man bakifrån och min hand i ett hårt grepp om hennes hår. Hennes försök att prata stoppades av min kuk som stötte djupare och djupare ner i hennes hals.

Efter en stund reste jag mig upp ur sängen och gick in på toaletten och drack.

Ljudet av kroppar som stötte mot varandra, blandades med stönanden och kvidanden.

Då vi gillar "porrfilmssex", inkluderar detta även avslutningen och efter ett par timmars knullande så kom killen med ett stön i ansiktet på Prinsessan, som leende konstaterade att hon varit ett "sjukt bra knull".

Efter att kille gått, kom Prinsessan och jag i varsin underbar orgasm... Vi är trots allt alltid det bästa sexet. Även om det är kul att krydda till sexet med andra ibland.

1 kommentar:

  1. Vad kul att ni hittat en vettig kille. Vi har träffat par i många år, men vill även uppleva trekanter.
    Att ta in en singelkille har känts lite riskabelt, då man inte vet hur de är när det väl blir sex, men nu har det äntligen löst sig, iom att ett par vi träffat tidigare delat på sig, och då har viken en singelkille som vi känner och vet funkar.

    Mochisexy på BC

    SvaraRadera