fredag 4 juli 2014

Ärlighet

Han skriver:




Det absolut viktigaste vi har tillsammans är vår kärlek och respekt till varandra. Denna respekt visar sig i att vi väljer att ha en ärlig relation.

Det är bara att kika in på sidan familjeliv.se och läsa några av inläggen för att förstå vilka lögner vissa relationer är baserade på.

Jag läste (och kommenterade) ett inlägg för ett tag sedan på familjeliv. Det var en kvinna som skröt om att hon hade sin man i ett koppel och att om han inte gjorde som hon ville så skulle hon kasta ut honom, utan pardon.

Hon skrev att om hon skulle komma på honom en enda gång med att titta på porr, så skulle hon ta ungarna från honom och aldrig låta honom närma sig henne eller "hennes" barn mer.

Jag blev extremt upprörd över hennes attityd, samtidigt som en hel hop kvinnor hejade på henne att stå på sig mot detta snusk.

När jag ifrågasatte om hon verkligen trodde att han höll sig från porrsurfandet på jobbet också, så skrev hon att hennes man tyckte att porr och silikon var jätteäckligt. Han hade sett en porrfilm i lumpen, men han tyckte det var så äckligt att han hade gått efter bara några minuter...

Yeah!!!

Jag hade en anställd för några år sedan som fick fråga på fråga av sina barns mamma om den eller den kvinnan var sexig. Varje kvinna hon pekade på hade långa ben, smal midja, långt hår och stora bröst.

Varje gång hon frågade så svarade han: "Nä fyyy, hon ser ju ut som en hora".

Men på jobbet surfade han fanatiskt runt bland samma typ av kvinnor och dreglade.

Det är väl för fan uppenbart att en kvinna tycker att Brad Pitt var sexig i sin ungdom och det är väl för fan uppenbart att Pamela Anderson var sexig i sin ungdom. Men det innebär väl inte att de är de man skulle vilja vakna med 365 dagar per år?

Jag har valt Prinsessan att leva med henne resten av mitt liv. Inte för hur hon ser ut, utan för den hon är. Att hon också råkar vara den vackraste kvinna jag vet, är ren och skär tur.

Men att jag älskar Prinsessan innebär inte att jag tycker att alla andra kvinnor är osexiga. Att Prinsessan aldrig skulle vilja vara utan mig innebär inte att hon tycker att Alexander Skarsgård är osexig.

Vi har valt att berätta för varandra vilka vi tycker är sexiga och vilka vi skulle kunna tänka oss att ha sex med. Det är för oss en trygghet att vara ärliga.

Ibland frågar jag Prinsessan om jag kan ha sex med en kvinna som jag vill ha sex med på en swingersfest och ibland frågar Prinsessan mig om hon får ha sex med en annan kille. Det tar inte bort vår kärlek till varandra. Vi är ärliga och gör det i verkligheten som miljarder människor drömmer om och förnekar varje dag.

Ett tips är att börja vara ärliga med vad ni tycker är sexigt. Ärlighet är sexigt i sig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar