söndag 1 juni 2014

I olika rum

Han skriver:

Vi gillar båda två att se den andre ha sex med en annan. Att se Prinsessan tappa kontrollen och krama hårt i täcket när hon knullas av en annan man är ett av det sexigaste som finns.

Att höra hur hon viskar hur skönt det är när en annan mans kuk stöter gång på gång in i hennes sjukt sköna fitta är något jag älskar.

Jag vet också att Prinsessan njuter av att prata med den kvinna jag knullar. Hon ser så sexig ut när hon ligger jämte kvinnan och ler när hon frågar om ”det är skönt att bli knullad av min man”.

Det är själva grejen av att swinga. Att göra det galna av att låna ut varandra sexuellt.

Samtidigt är det de små stegen som gör att situationen blir skrämmande sexig. Första gången vi hade partnerbyte, eller första gången vi hade en singelkille eller -tjej i sängen.

Den första gången är alltid sexig…

 Jag har lämnat Prinsessan att knulla med en extrakille under vissa stunder. Jag gillar det känslan av att antingen höra dem ha sex och/eller kunna ”se” i min tanke vad som händer och sker.

Prinsessan känner samma känsla av det erotiska i att lämna den andre att ha sex.

Vi hoppas båda att vi kan hitta ett par som vi kan utveckla dessa äventyr med. Ett par som är på samma trappsteg som vi vad det gäller trygghet och förtroende till varandra.

Bara tanken på att Prinsessan har sex med en man i ett annat rum under tiden jag har sex med hans fru är galet upphetsande.

Har vi tur så hittar vi detta par nästa vecka…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar